maseczka

1. Data: 2002-09-27 21:59:44

Temat: maseczka
Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny, znalazlam taki kosmetyk
http://www.puella.pl/ranking1.php3?akcja=zobaczprodu
kt&id=23
i jest tak wspaniale opisany, ze zachcialo mi sie go kupic, ale pierwszy
raz w zyciu slysze o takiej firmie, gdzie mozna nabyc cos takiego? ta
maseczka jest naprawde taka wspaniala???
pozdrawiam,
Wysoka

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Licznik kalorii www.puella.pl/tabela.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-09-28 07:05:36

Temat: Re: maseczka
Od: "Dorota " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieraz już o tej maseczce pisałam jest wspaniała, gorąco polecam!!!

1. Data: 2002-09-28 08:07:54

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Możewsz ją kupić w sklepie internetowym www.drnona.com.pl.
Ja tam kupuję :). Maseczka jest super, moja skóra wyglądała dobrze już po
pierwszym razie. Jest wydajna i to bardzo.

1. Data: 2002-09-28 09:45:00

Od: "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możewsz ją kupić w sklepie internetowym www.drnona.com.pl.
> Ja tam kupuję :). Maseczka jest super, moja skóra wyglądała dobrze już po
> pierwszym razie. Jest wydajna i to bardzo

Bardzo to wszystko interesujace...:))
a korzystalyscie z innych kosmetykow tej firmy?
Cos do ciala? Opisy sa tam niesamowite, takie, ze chce sie obrabowac bank,
byle tylko kupic;) Rozpuszcza blizny, rozstepy, likwiduje cellulitis, itp..
O rany.
Moze ktoras z Was z tego korzystala? 150 zl to bardzo, bardzo duzo kasy..
dlatego zanim je wydam, (jak juz je bede miec, heheh)
wolalabym wiedziec, ze wydaje na cos, co naprawde pomaga;))
pozdrawiam,
Aleksandra

1. Data: 2002-09-28 11:08:12

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja używam różnych kosmetyków Dr Nony, m.in. balsam tonizujący do ciała, który
pozbawił mnie cellulitu, bardzo sobie chwalę. Wogóle zaobserwowałam wśród
znajomych że łazienki zapełniają się nam tymi produktami coraz bardziej.
Używam też maseczki do ciała i do twarzy i ogólnie czuję się gładka :)). Każdy
zaczyna od jednego produktu na próbę a potem to już wciąga. Swoją drogą
wszyscy moi znajomi zaczęli od maseczki do twarzy, w sumie nie wiem czemu, są
tam tańsze rzeczy. Trochę się rozpisałam, przepraszam...

1. Data: 2002-09-28 11:22:20

Od: "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszyscy moi znajomi zaczęli od maseczki do twarzy, w sumie nie wiem czemu,

> tam tańsze rzeczy. Trochę się rozpisałam, przepraszam...

Dzieki!
bardzo dobrze, ze sie rozpisalas, zainteresowal mnie ten temat. naprawde tam
sa tansze rzeczy?:) hehe, nie zauwazylam... ,mi sa potrzebne g. kosmetyki do
ciala..
pozdrawiam,
Aleksandra

1. Data: 2002-09-28 16:37:49

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Mo?ewsz j? kupiae w sklepie internetowym www.drnona.com.pl.
> Ja tam kupuj? :). Maseczka jest super, moja skóra wygl?da?a dobrze ju? po
> pierwszym razie. Jest wydajna i to bardzo.

Dzieki. Chyba sie powaznie zastanowie nad kupnem tej maseczki!:)))

Witajcie
sklep z kosmetykami w sieci
Re: dobry krem do rak
Jakie cienie do oczu szarych?