maseczka na goraco-polecam

1. Data: 2002-11-12 14:21:53

Temat: maseczka na goraco-polecam
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywa sie Sauna Masque. Jest to maseczka antystresowa samorozgrzewajaca
sie. Z opakowania wynika ze sluzy jeszcze do glebokiego oczyszczania porow i
tonizacji ale na polskie tego nie przetlumaczyli:-)
Jest to maseczka z czerwonej glinki. Naklada sie na na wilgotna twarz... a
ona robi sie momentalnie goraca. uczucie niesamowite i bardzo przyjemne:-0
Skora po niej jest gladsza(poobno moja zawsze jest gladka wiec kto to wie) i
rozswietlona;-)

Kropelka

1. Data: 2002-11-12 14:32:20

Temat: Re: maseczka na goraco-polecam
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ona robi sie momentalnie goraca. uczucie niesamowite i bardzo przyjemne:-0

O Kropelko, to chyba ta o ktorej juz pisalas:)
Powiedz mi tylko jesli mozesz czy ona sie mocno rozgrzewa, bo nie wiem czy
mozna ja stosowac do cery naczynkowej

Kaska

1. Data: 2002-11-12 14:33:51

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> O Kropelko, to chyba ta o ktorej juz pisalas:)
> Powiedz mi tylko jesli mozesz czy ona sie mocno rozgrzewa, bo nie wiem czy
Wiesz.. to jest takie uczucie podczas samego nakladania ... takie gorace,
ale nie parzace... jakbyc mocno rozgrzany kompresik przylozyla. Sama skora
podczas zmywania ma temperature troche cieplejsza niz normalnie ale nie
goraca;-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-12 20:02:26

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to za maseczka jesli mozna wiedziec(firma).
Pozdrawaiam Kasia

1. Data: 2002-11-12 22:42:05

Od: "dd" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile mozna wtracic.. podobno wlasnie nie bardzo, zbyt dobrze nie robi na
naczynka, bo ulegaja one rozszerzeniu podczs tego "zabiegu".. Ale mozna jej
uzyc, majac cere przy okazji tlusta, pod warunkiem zastosowania zaraz po
niej tzw maseczki schladzajacej.. podobne dzialanie tylko w odrotna strone..
sa takie do dostania, ale nie pamietam jakiej firmy..
pozdrawiam..
Dorcia

Maseczka i?owa do cia?a
Miraculum - kolorowka