Re: maseczki nivea

From: e...@u...net.pl (Evunia)
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: maseczki nivea
Date: 18 Aug 2003 15:31:05 +0200

Hello Aneta,

Monday, August 18, 2003, 10:34:33 AM, you wrote:

A> no wła?nie warte s? swojej ceny?? czy lepiej sobie darować?? powiem szczerze
A> że 5.60 (tyle kosztuj? w "moim" sklepie) to trochę dużo jak za 15 ml. choć z
A> drugiej strony kusz? mnie zwłaszcza maseczka intensywnie nawilżaj?ca, koj?ca
A> i relaksuj?ca miodowa.

Ja używałam tych maseczek, kilkakrotnie, byłam poza domem i szukałam
czegoś niewielkiego, natknęłam się na Niveę właśnie. Nie byłam z nich
zadowolona. Trochę nawilżają, nic poza tym.
Jeśli o maseczkach mowa, to może spróbuj St. Ives maseczki z domieszką
glinki mineralnej i ziół, albo Dead Sea Products "Mineral Care - mud
mask" ? Te dwie bardzo lubię, twarz po nich wydaje się być bardzo
gładka, chyba "chronią" też przed syfkami, bo mi się takie nie robią,
mimo, że cerę mam mieszaną. Lubię też upiekszającą maseczkę nawilżającą
Efektimy (chyba to nazwa firmy) "Komfort suchej skóry". A pod oczy,
i do ust, jeśli masz skłonność do zmarszczek, fajna jest AA Plus "Eye
perfect", maseczka przeciwzmarszczkowo-ujędrniająca :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--