maselko

1. Data: 2006-02-05 18:41:51

Temat: maselko
Od: "krzysztof dalke" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie nietypowe pytanie...
otoz jak zrobic aby maslo bylo caly czas miekkie nadajace sie do
smarowania??:)
tylko nie piszcie aby nie wstawiac do lodowki itp:)
stoi na polce i jest cholernie twarde dodac olej czy co??

2. Data: 2006-02-05 19:20:20

Temat: Re: maselko
Od: "Grzegorz Wójcik" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smarowania??:)
> tylko nie piszcie aby nie wstawiac do lodowki itp:)
> stoi na polce i jest cholernie twarde dodac olej czy co??

Kupic masło "Łaciate". Po wyjeciu z lodowki twarde ale w koncu miekknie na
tyle, ze kromke smaruje sie w miare latwo.

Iza Wójcik

3. Data: 2006-02-05 19:48:37

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko nie piszcie aby nie wstawiac do lodowki itp:)
> stoi na polce i jest cholernie twarde dodac olej czy co??

polecam maslo mazurskie z olejem ,po wyjeciu z lodówki mozna smarowac
spokojnie kanapki.
p.

4. Data: 2006-02-05 20:16:50

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysztof dalke napisal(a):

> [...]
> smarowania??:)
> tylko nie piszcie aby nie wstawiac do lodowki itp:)
> stoi na polce i jest cholernie twarde dodac olej czy co??

Ja nie wiem jakie Ty masło kupujesz, moje (zwykłe, 82% tłuszczu nie siakies
mixełka mazurskie czy inne takie) stoi na półce i miękkie jest :)
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

5. Data: 2006-02-06 06:42:37

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> polecam maslo mazurskie z olejem ,po wyjeciu z lodówki mozna smarowac
> spokojnie kanapki.

Hmmm maslo z olejem?
to raczej juz nie maslo :)
a jakis MIX po prostu

Margaryna
Tłuszcz spożywczy pochodzenia roślinnego, ma postać zestalonej emulsji. Jest
zbliżona pod względem

konsystencji, smaku, wyglądu i wartości odżywczych do masła. Zawiera 80-85%
tłuszczu, jej wartość

energetyczna wynosi 3200kJ/100g (790kcal/100g).

Skład margaryny
faza wodna (rozproszona) ukwaszone mleko z dodatkami smakowymi
rozpuszczonymi
w wodzie; sól, cukier, kwas cytrynowy, aromaty oraz środek
konserwujący (najczęściej benzoesan sodu).
faza wodna (ciągła) dawniej miękka frakcja łoju wołowego, obecnie
mieszanina
częściowo utwardzonych tłuszczów roślinnych z dodatkiem
emulgatora, olejów, barwników oraz syntetycznych witamin
A i D.

Margaryna może w sporym stopniu zastępować masło w żywieniu osób dorosłych,
lecz nie
powinna być spożywana przez dzieci, młodzież i osoby starsze.

6. Data: 2006-02-06 09:38:00

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm maslo z olejem?
> to raczej juz nie maslo :)
> a jakis MIX po prostu

o takie:
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=2720&p
kt_id=&pro_id=&char_id=&body_hide=1

p.

7. Data: 2006-02-06 10:59:50

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o takie:

http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=2720&p
kt_id=&pro_id=&char_id=&body_hide=1

> p.

Ok... ale (ze tez zawsze musze miec jakies ale hehehe) maslo to juz tylko z
nazwy...
Wiem wiem... jest napisane ze to maslo...
Tyle ze ewidentny mix to jest... (mieszanka masla z olejem slonecznikowym)
na dodatek... niskotluszczowe :)))))
Swoja droga... nie cierpie zadnych niskotluszczowych "erzacow"
majonez niskotluszczowy (to co w nim jest? a moze jeszcze bezholesterolowy?
to juz i zoltka tez wyrzuca... oliwe i co zostanie? Woda i moze proszek
jajeczny heh)
Jogurt niskotluszczowy, mleko 0% tluszczu, ser zolty niskotluszczowy, a
teraz nawet widze maso niskotluszczowe...
Toz to tak jakby golonka beztluszczowa :)))))))))))))
No coz ale sa ludzie ktorzy to jedza... niech im bedzie
Dla mnie ma byc z tluszczem i juz
A maslo ma byc maslem (choc przyznam ze akurat ta mieszanka z olejem
slonecznikowym mnie zainteresowala heh - szkoda tylo ze niskotluszczowe
:-))) )

Pozdrawiam
Misiek

p.s. U mnie w sklepie jest Mazurskie ale jest na nim wybitnie napisane
MIX...i chyba nie ma nic wspolnego z tym mazurskim ktore jest tu
prezentowane- wyglada jak maslo smietankowe... w bialym "papierku"

8. Data: 2006-02-06 12:44:30

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2006 11:59:50 +0100, Waćpanna lub waćpan Misiek, w
wiadomości <news:ds7a6u$554$1@polsl.pl> zawarł, co następuje:

> Toz to tak jakby golonka beztluszczowa :)))))))))))))

No to akurat nietrudne do zrobienia. Pyszna peklowana golonka, ugotowana i
skóry potem nie jem :P tylko to rozpływające się w ustach mięso :>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

9. Data: 2006-02-07 06:00:26

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No to akurat nietrudne do zrobienia. Pyszna peklowana golonka, ugotowana i
> skóry potem nie jem :P tylko to rozpływające się w ustach mięso :>

Czyli odrzucasz to co najsmaczniejsze?
ale coz ropzne sa gusta... fakt nie kazdy lubi ten przepyszny tluszcz(yk) ;)

10. Data: 2006-02-07 07:28:12

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Feb 2006 07:00:26 +0100, Waćpanna lub waćpan Misiek, w
wiadomości <news:ds9d1h$ojl$1@polsl.pl> zawarł, co następuje:

> Czyli odrzucasz to co najsmaczniejsze?
> ale coz ropzne sa gusta... fakt nie kazdy lubi ten przepyszny tluszcz(yk) ;)

Najsmaczniejsze jest mięso! I tak moglibysmy się kłócić... Oduczyłam się
jeść skórę, ze względu na dietę niestety ;/
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Po co kobietom nogi? Żeby nie zostawiały śladów jak ślimaki.

maselko
Walentynki-kusząca kolacja
Karpatka
kasza jaglana