maslo orzechowe

1. Data: 2005-07-12 16:31:57

Temat: maslo orzechowe
Od: "biw" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalem z anglii maslo orzechowe "crunchy peanut butter" pisze. W smaku
jest nienajlepsze, dlatego nie wiem do czego sie tego uzywa ?
Czy to sie stosuje zamiast zwyklego masla ? :D
Nie wiem czy to wyrzucac czy sie do czegos przyda.

2. Data: 2005-07-12 16:52:49

Temat: Re: maslo orzechowe
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"biw" <b...@o...pl> wrote in message news:db0r90$434$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Czy to sie stosuje zamiast zwyklego masla ? :D
> Nie wiem czy to wyrzucac czy sie do czegos przyda.

Mniam, mniam...Zrob sobie PBJ (peanut butter and jelly sandwich): kromka chleba grubo

posmarowana peanut butter a na wierzchu galaretka np. malinowa albo jakic dzem czy
powidla...

W kuchniach orientalnych uzywa sie takze do sosow, etc.
Oh, niektorzy po prostu nie lubia PB - tak samo jak niektorzy nie lubia np. smalcu
czy flakow.

3. Data: 2005-07-12 20:50:13

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> napisał w wiadomości

> [...]
chleba grubo
> posmarowana peanut butter a na wierzchu galaretka np. malinowa albo jakic

jeny - zawsze widze jak na filmach tak jedza i wogole mi to zestawienie nie
pasuje:) ale jedza tak wszyscy, wiec chyba musi cos w tym byc:)))

4. Data: 2005-07-12 21:13:55

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.07.2005, o godzinie 18.31.57, na pl.rec.kuchnia, biw napisał(a):

> Dostalem z anglii maslo orzechowe "crunchy peanut butter" pisze. W smaku
> jest nienajlepsze, dlatego nie wiem do czego sie tego uzywa ?

Nienajlepsze to chyba eufemizm. :)

> Czy to sie stosuje zamiast zwyklego masla ? :D
> Nie wiem czy to wyrzucac czy sie do czegos przyda.

Wyrzuć. :) Ale ja jestem jednym z tych, którzy tego nienawidzą.

*Habeck*
- Schutzbach

5. Data: 2005-07-13 01:52:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"biw" <b...@o...pl> wrote in message
> Dostalem z anglii maslo orzechowe "crunchy peanut butter" pisze. W smaku
> jest nienajlepsze, dlatego nie wiem do czego sie tego uzywa ?
> Czy to sie stosuje zamiast zwyklego masla ? :D

smaruje sie jak maslo, ale na tym koniec podobienstw, bo
peanut butter to glownie zrodlo bialka.

> Nie wiem czy to wyrzucac czy sie do czegos przyda.
http://www.jif.com/recipes/

iwon(k)a

6. Data: 2005-07-13 06:28:22

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy to sie stosuje zamiast zwyklego masla ? :D
> Nie wiem czy to wyrzucac czy sie do czegos przyda.

W latach mojej mlodosci uzywalismy tego produktu jedynie do smarowania ciala
podczas opalania. Bylo wspaniale !!!!!!
Pozdrawiam. B.

7. Data: 2005-07-13 06:59:47

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

biw wrote:
> [...]
> Czy to sie stosuje zamiast zwyklego masla ? :D
> Nie wiem czy to wyrzucac czy sie do czegos przyda.

Nie wyrzucaj. Daj mnie ;)

mojra

8. Data: 2005-07-13 07:11:09

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barto" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> W latach mojej mlodosci uzywalismy tego produktu jedynie do smarowania
ciala
> podczas opalania. Bylo wspaniale !!!!!!

a nie kakaowego czasem??????????? takim sie smarowalam
ale jakos nie wyobrazam sobie lezenia na plazy wysmarowana orzechowym. i to
jeszcze chrupkim..... przypomnial mi sie dowcip o tredowatym........

--
pzdr
marta

9. Data: 2005-07-13 08:08:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grubo
>posmarowana peanut butter a na wierzchu galaretka np. malinowa albo jakic dzem czy

ale amerykanskie jelly to nasz dzem...wystarczy dzem :PPPP

>W kuchniach orientalnych uzywa sie takze do sosow, etc.
>Oh, niektorzy po prostu nie lubia PB - tak samo jak niektorzy nie lubia np. smalcu
>czy flakow.

Satay sauce u mnie ma w sobie peanut butter. Rowniez jak robie
groundnut stew, z Afryki - proste, latwe...dowolne mieso w
kawalki pokroic, wziac dowolna ilosc dowolnych jarzyn, byleby sie
od razu nie rozlecialy w gotowaniu/oieczeniu, puszka pomidorow w
zalewie, peanut butter. wszystko wlozyc do naczynia zaroodpornego
z dobra przykrywka. Z maki i wody zrobic proste ciasto, zrobic z
niego waleczek, oblozyc nim , wlasciwie zespoic nim przykrywke z
naczyniem, takie wlozyc do piekarnika na godzine mniej wiecej.
Sos moze byc troche rzadki, dla amatorow gestych - dodac
troszeczke wody z maka, zamieszac.

Pierz - acha - samo peanut butter oczywiscie, ze jest takie
sobie, dopiero nabiera blasku w towarzystwie. A poza tym mozna
samemu zrobic latwo.
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2005-07-13 08:15:58

Od: "biw" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mojra"
> Nie wyrzucaj. Daj mnie ;)

Dzieki za wszystkie odpowiedzi, cos sprobuje z niego wykombinowac :]

co jeszcze mozna zrobic z cukini
czyszczenie kuchenki przypalonej - czym?
OT: Wina
Re: Polędwica wieprzowa
Re: Polędwica wieprzowa