masy do torta

1. Data: 2006-09-17 18:38:57

Temat: masy do torta
Od: "Nika1974" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Po raz pierwszy pisze na ta grupe ale czytam juz od jakiegos czasu i od razu
mam pytanie odnosnie mas do torta na przyjecie urodzinowe dla trzylatki :)
tzn będą konsumowac dorosli toto cudo więc jakis ciekawy smak i pomysł
bardzo mile widziany. Nie chce tradycyjnej masy bo juz sie "przejadły" te
masy :).
Licze, ze jest tutaj sporo mądrych i doswiadczonych "kuchennych" głów i
podsuną pomysl na cos niepowtarzalnego bo ja nie mam zadnego pomyslu:(.
Poratujcie prosze :).

--
Pozdrawiam - Nika

2. Data: 2006-09-17 18:51:47

Temat: Re: masy do torta
Od: "światowid" <...@...p> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie odnosnie mas do torta

Przepraszam, ale nie mogę się pohamować.
SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY PWN:
a.. tort -rtu, -r.cie; -rtów

3. Data: 2006-09-17 19:00:00

Od: "Dominika" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika1974" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Licze, ze jest tutaj sporo mądrych i doswiadczonych "kuchennych" głów i
> podsuną pomysl na cos niepowtarzalnego bo ja nie mam zadnego pomyslu:(.

Do tortu. D.

4. Data: 2006-09-17 19:12:32

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Licze, ze jest tutaj sporo mądrych i doswiadczonych "kuchennych" głów i
> podsuną pomysl na cos niepowtarzalnego bo ja nie mam zadnego pomyslu:(.

Ja proponuję utrzeć troche masła i wkręcic do tego ostudzony budyń
śmietankowy ugotowany nie na mleku ale zalewie z ananasów z puszki, na
koniec dodać pokrojone drobno ananasy.
Moj dzieci ten krem bardzo lubią, nie jest to mdłe jak tradycyjne kremy do
tortów i naprawde smaczne. Polecam :-)

Pozdrawiam

Monika

5. Data: 2006-09-17 19:12:59

Od: "Nika1974" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ups... to chyba z rozpędu :) ... ale swoja droga tak wszyscy nieomylni są?
raczej smiem wątpic. Poza tym to chyba grupa traktujaca o kuchni, przepisach
etc a nie o poprawnej polszczyznie i o ortografii.
Dziekuje bardzo pomogliscie mi stworzyc niepowtarzalna mase ...

6. Data: 2006-09-17 19:15:12

Od: "Nika1974" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koniec dodać pokrojone drobno ananasy.
> Moj dzieci ten krem bardzo lubią, nie jest to mdłe jak tradycyjne kremy do

Dziękuję bardzo za ten pomysł :)

--
Pozdrawiam - Nika

7. Data: 2006-09-17 19:18:57

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję bardzo za ten pomysł :)
>
> --
> Pozdrawiam - Nika

Acha, jeśli w przepisie na budyń masz 0,5 litra mleka a soku z puszki będzie
mniej to dopełnij do 0,5 l wodą

Napisz koniecznie jak Wam smakowało :-)

Monika

8. Data: 2006-09-17 19:25:46

Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nika1974 napisał(a):
> [...]
> etc a nie o poprawnej polszczyznie i o ortografii.
> Dziekuje bardzo pomogliscie mi stworzyc niepowtarzalna mase ...

Dbałość o formę wysyłanego postu świadczy o szacunku dla dyskutantów...
A oto parę kremów:

http://tinyurl.com/pbvlf
http://tinyurl.com/ofppe

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska i Koty

9. Data: 2006-09-17 23:24:40

Od: "Barbara" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| etc a nie o poprawnej polszczyznie i o ortografii.
| Dziekuje bardzo pomogliscie mi stworzyc niepowtarzalna mase ...

Niestety, coraz czesciej zdarza sie niepoprawna polszczyzna.. zatem.. pomysl
moze nie tylko o masie do tortu, ale takze o przyszlym poprawnym wyslawianiu sie
wlasnego dziecka.. to naprawde bedzie lepsze niz urazona duma z powodu slusznie
zwroconej uwagi.

Ta grupa tak juz ma.. jak widziz, ze cos jest barzo zle.. to sie o tym pisze :)
Barbara

10. Data: 2006-09-18 08:10:45

Od: "Anet" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moni|<a napisał(a):

> Acha, jeśli w przepisie na budyń masz 0,5 litra mleka a soku z puszki będzie
> mniej to dopełnij do 0,5 l wodą
>
> Napisz koniecznie jak Wam smakowało :-)
>
> Monika

Ja nigdy nie dopełniam wodą tylko gotuje na samym soku, no i masło
dodaję do ciepłej, już ugotowanej masy. Ale dla mnie najlepszy tort
to z bitą śmietaną i owocami.

Anet

Jakie makarony?
Jak zrobić placki po węgiersku?
risotto Nigelli Lawson - ma ktoś przepis?
Prośba o pomoc w identyfikacji owocka
nowa sałatka :)