maszynka do wypieku chleba

1. Data: 2002-03-09 19:17:14

Temat: maszynka do wypieku chleba
Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i prosze o opinie na temat jak wyzej maszynki do wypieku
chleba
Prosze o opinie praktykujacych
Co sadzicie i czy polecacie
Z góry dziekuje

www.art-pro.pl
GG 2724728
ICQ 100942669

1. Data: 2002-03-10 11:10:36

Temat: Re: maszynka do wypieku chleba
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich i prosze o opinie na temat jak wyzej maszynki do wypieku
> chleba
> Prosze o opinie praktykujacych
> Co sadzicie i czy polecacie

Sadze, ze to jest maksymalna bzdura.

Chleba nie da sie zrobic szybciej niz w 5-6 dni
z czego 5 trwa przygotowywanie zakwasu :)
(sprawdzone).

Z maszynki dostaniesz "bule drozdzowa" a nie chleb.

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

1. Data: 2002-03-10 23:23:45

Od: "Jacek" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
sam nie posiadam, ale widzialem maszynke w akcji na kempingu. Sasiedzi (2
rodziny) codziennie wypiekali chleb. Maszynki mieli rozne, przepisy podobne.
W obu przypadkach efekt wypieku zaskakiwal jakoscia. Nie byl to klasyczny
chleb jak z piekarni "na rogu" ale byl wcale dobry .... i nie byla to zadna
pospolita bula. Zasadniczym zadaniem maszynki byl wypiek specjalnego
chleba dla chorych na fenyloketonurie dzieci. Nie umniejsza to jednak
zastosowania dla "zwyklych zjadaczy chleba" , co osobiscie sprawdzilem :-) .
Co do strony ekonomicznej samodzielnego wypieku nie mam danych.
pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2002-03-11 01:36:27

Od: Piotr Jerzy Piotrowski <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@i...pl> wrote in news:a6gps2$bbn$1@h1.uw.edu.pl:

> widzialem maszynke w akcji na kempingu.

Pierwszy raz slysze o czyms takim. Jakies blizsze szczegoly? Wielkosc, czym
zasilana, wydajnosc, ciezar. Rozumiem ze to rodzaj pieca?

Chociaz cala frajda to zbudowac na biwaku piec z kamieni i kawalka blachy
od starej pralki a ciasto wymiesic w wiadrze. No to co ze pszenna bula na
drozdzach, ale jak smakuje.... Zwlaszcza gdy robil to pod dyktando ktos, do
kogo wlasnie dotarlo, ze zanim wymyslono supermarkety i piekarnie, chleb
robiono w domach.

--
Piotr

1. Data: 2002-03-11 05:07:04

Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
kupilem to cacko 2 dni temu jako laik wlalem i wsypalem 2 szklanki
wody,szczypte soli,troszke drozdzy,3 szklanki maki
poczekalem 3 godziny i juz swieza bulka ale jak wyrosnieta !
maszynka jest wielkosci mikrofalowki w pionie a dziala jak pralka
automatyczna wsadzasz wszystko i czekasz na efekty sa rozne programy typ
normal wiadomo , tryb chleb pelnoziarnisty , ciasto ,itp
nawet mozna regulowac jak ma byc wypiek przyrumieniony !
posiada zegar i tak wszystko wlanczasz wieczorem i powiedzmy na 7 rano masz
miec jeszcze goracy wypiek na stole naprawde fajne
widzialem ta maszynke ostatnio na Allegro w AGD ale jezeli ktos jest
zainteresowany to piszcie na priva moge zdobyc jeszcze ze 2 szt po rozsadnej
cenie

1. Data: 2002-03-11 08:46:38

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Zasadniczym zadaniem maszynki byl wypiek specjalnego chleba dla chorych
> na fenyloketonurie dzieci.

Chyba celiaklię?

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2002-03-11 11:53:45

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sadze, ze to jest maksymalna bzdura.
>
> Chleba nie da sie zrobic szybciej niz w 5-6 dni
> z czego 5 trwa przygotowywanie zakwasu :)
> (sprawdzone).

No cos Ty, robienie zakwasu to jedno a pieczenie chleba to co innego. zakwas
sobie robisz w sloiku a potem zamiast drozdzy dodajesz z resztą produktow do
maszyny.

> Z maszynki dostaniesz "bule drozdzowa" a nie chleb.

Wiekszosc chleba na naszym rynku to jednak jest drozdzowego a nie na
zakwasie. bula to wyjdzie z samej pszennej maki, z zytnia to juz cos blizej
chleba.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-03-11 11:54:34

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zakwas
> sobie robisz w sloiku a potem zamiast drozdzy dodajesz z resztą produktow

Moge sie zgodzic ;)

> Wiekszosc chleba na naszym rynku to jednak jest drozdzowego a nie na
> zakwasie. bula to wyjdzie z samej pszennej maki, z zytnia to juz cos
blizej
> chleba.

Ale smaku niestety nie bedzie.
Zakwas to jest to!

1. Data: 2002-03-11 11:54:53

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupilem to cacko 2 dni temu jako laik wlalem i wsypalem 2 szklanki
> wody,szczypte soli,troszke drozdzy,3 szklanki maki

Z ciekawosci zapytam gdzie i za ile?

Co z białek ?
befsztyk-prosze o rady
jak w archiwum wg haseł?