materac jaki i gdzie ?

1. Data: 2006-03-07 12:56:54

Temat: materac jaki i gdzie ?
Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
gdzie kupic dobry i cenowo odpowiedni do slowa dobry
materac ?
taki 160x200 albo 200x200

2. Data: 2006-03-07 12:58:27

Temat: Re: materac jaki i gdzie ?
Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Ponti" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam
> gdzie kupic dobry i cenowo odpowiedni do slowa dobry
> materac ?
> taki 160x200 albo 200x200

Jest fajny i tani sklep na ul.Mickiewicza ;)

Adam

3. Data: 2006-03-07 13:01:25

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Głaszcz" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Cezar Ponti" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
>>
> Jest fajny i tani sklep na ul.Mickiewicza ;)
>
> Adam

W miescie?
wiem ze nie napisalem w jakim miescie :)
ale chodzilo mi o jakis np sklep wysylkowy badz allegro

4. Data: 2006-03-07 13:10:28

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> W miescie?
> wiem ze nie napisalem w jakim miescie :)
> ale chodzilo mi o jakis np sklep wysylkowy badz allegro
http://glinki.com/?l=auhp6o

Adam

5. Data: 2006-03-07 13:52:19

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> http://glinki.com/?l=auhp6o
>
> Adam

Jestem laikiem jesli chodzi o takie rzeczy.
I chodzilo mi np o rade typu
kup np kieszonkowe albo jakies sprezynowe
bo te sa dobre i np 160x200 ma nie kosztowac wiecej
niz 600 zl bo jesli wiecej to przeplacisz itp.
Na necie umiem sobie znalezc sklep itp ale chodzilo mi o opnie
na temat sprzedawcy/producenta oraz jaki konkretnie materac
najlepiej kupic :)

6. Data: 2006-03-07 14:22:33

Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> gdzie kupic dobry i cenowo odpowiedni do slowa dobry
> materac ?
> taki 160x200 albo 200x200

Jak na razie nie masz odpowiedzi. Ja dam negatywną: nie kupuj materacy
no-name, np. z marketów. Ja taki kupiłem, z jakimiś warstwami kokosa,
lato-zima, itp. i przez pierwsze 2 lata mógłbym każdego przekonywać o jego
super walorach. Ale po 4 latach wygląda jak makieta Tatr, same góry i wądo,
dobrze, że sprężyny nie wyskoczyły - wygodniej już spać na podłodze ;))).

Pzodrawiam
Jacek P.

7. Data: 2006-03-07 15:08:24

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek P." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> super walorach. Ale po 4 latach wygląda jak makieta Tatr, same góry i
> wądo, dobrze, że sprężyny nie wyskoczyły - wygodniej już spać na podłodze

O to mi wlasnie chodzi.
Pytanie tylko co konkretnie kupic
nie zalezy mi na miekkich materacach wrecz przeciwnie
przyzwyczajony jestem do bardziej twardszych.

8. Data: 2006-03-07 17:28:44

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdybys przejrzał grupy to zorientowalbys sie ze najlepsze opionie ma
materac Estrella i Estrella LUX http://mkfoam.pl/
ewentualnie Janpol

materace w necie mozna kupic na allegro lub tu:
http://mkfoam.pl/

9. Data: 2006-03-07 18:29:06

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> gdybys przejrzał grupy to zorientowalbys sie ze najlepsze opionie ma
> materac Estrella i Estrella LUX http://mkfoam.pl/
> ewentualnie Janpol

Były kiedys, teraz podobno znacznie pogorszyła sie ich jakosc.Ja mam ze
sklepu www.wysylka.pl i jestem bardzo zadowolona.Szybko, sprawnie i
bardzo dobra cena.Moj materac to QUEEN 3011.

GP

10. Data: 2006-03-07 20:22:21

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

.Moj materac to QUEEN 3011.

Nie napisałam, ze sie rewelacyjnie na nim spi:-)to materac kieszonkowy,
z warstwa latexu, ma 10 lat gwarancji, a i jest sredniotwardy.Z zewnatrz
ma jakas specjalna powoke, ale juz zapomniałam jaka;-))

GP

Koc
Wiosenne porządki ... balkon i kwiaty (Wro)
a parkiet w wawie - moze ktos?
Limit ulgi remontowej - pytanie
Rozmiar rury kanalizacyjnej