matrwa grupa pl.soc.inwalidzi

1. Data: 2010-10-28 09:23:03

Temat: matrwa grupa pl.soc.inwalidzi
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie są Ci wszyscy dyskutanci, którzy tu toczyli zażarte boje jeszcze
może kilkanaście miesięcy, może dwa - trzy lata temu?

Grupa coś zamilkła... i zastanawiam się czy już przestać ją
subskrybować, czy czekać :-).

Czy jeszcze nadejdą czasy wzmożonej aktywności? Może ludziska rozpłynęli
się po jakichś forach...? Część na pewno odeszła na zawsze... :-(.

Może nie ma wspólnych tematów...?

pozdr
robercik-us

2. Data: 2010-10-28 13:40:01

Temat: Re: matrwa grupa pl.soc.inwalidzi
Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powaznie mysle o przeprowadzeniu sie do jakiegos DPS, ale po tym co pokazano
w Radosci boje sie tych miejsc.

Leszek

3. Data: 2010-10-28 16:47:06

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-10-2010 o 11:23:03 robercik-us <r...@p...onet.pl>
napisał(a):

> [...]
>
> Czy jeszcze nadejdą czasy wzmożonej aktywności? Może ludziska rozpłynęli
> się po jakichś forach...? Część na pewno odeszła na zawsze... :-(.

Serwisy społecznościowe zastąpiły grupy newsowe po prostu. Ewolucja.

Adam Pietrasiewicz
Paranoja cię dopadła? Ktoś do maili ci zagląda?
http://www.szyfruj.mail.pl

4. Data: 2010-10-28 18:11:45

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010.10.28 18:47, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Serwisy społecznościowe zastąpiły grupy newsowe po prostu. Ewolucja.

Niestety :(
Na regionalnych to samo się dzieje :/
Zaczynam się czuć jak dinozaur bez konta na Facebook-u :-)

Czy wyginiemy ?

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

5. Data: 2010-10-28 18:28:04

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny,jest,ten,swiat,o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4cc9bcda$0$20994$6...@n...neostrad
a.pl...

Czekać :-)
Napewno będziemy jeszcze pisać :-)

Tematy zapewne są i będą tylko chwilowo wszyscy zamilkli.
Były już takie czasy, że przez dłuższy czas wszyscy milczeli a potem
nastąpiła eksplozja :-)

Czy zastąpiły?
Zauważam, że coraz częściej wiele osób rezygnuje np z Naszej Klasy
Nasza Klasa na przykład spełniła swoją rolę w wielu przypadkach ale na tym
koniec, przecież życie nie polega na powiększaniu poprzez dopisywanie do
listy tylko kolejnych figurantów, znajomych znajomych znajomych. To bez
sensu. Mam wrażenie coraz więcej osób do tego dochodzi i rezygnuje.
Są grupy dyskusyjne gdzie się rozmawia 24 godziny na dobę i nie brakuje
tematów. Daleko im do tego by zamilkły.
Nasza grupa stała się po prostu bardzo zamknięta tak tematycznie jak i
osobowo, od czasu do czasu ktoś wpadnie lub wypadnie i stąd chyba ta
"cisza".
Brakuje ludzi, którzy prowokowaliby do rozmów, posiadali zdrowy humor jak i
powagę. Stanowimy zamkniętą enklawę.

> Niestety :(
> Na regionalnych to samo się dzieje :/

Na regionalnych to sami forumowicze sobie winni głupimi uwagami
"uśmiercając" grupę.

> Zaczynam się czuć jak dinozaur bez konta na Facebook-u :-)

No to załóż i odmłodniejesz :-)
ale ...... nie odsubskrybuj grup dyskusyjnych bo znowu się nim poczujesz
:-)

> Czy wyginiemy ?

Myślę, że nie wyginiemy :-)

--
do usłyszenia
Sylwi@

6. Data: 2010-10-28 18:40:44

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010.10.28 20:28, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl>
> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Czekać :-)
> Napewno będziemy jeszcze pisać :-)

No to piszmy, choćby o głupotach :-)

> Tematy zapewne są i będą tylko chwilowo wszyscy zamilkli.
> Były już takie czasy, że przez dłuższy czas wszyscy milczeli a potem
> nastąpiła eksplozja :-)

Ale niestety - jest mnóstwo konkurencji poprzez przeglądarkę gdzie nie trzeba nic
subskrybować, wszystko ładnie graficznie niby wygląda/

> [...]
> dopisywanie do listy tylko kolejnych figurantów, znajomych znajomych
> znajomych. To bez sensu. Mam wrażenie coraz więcej osób do tego dochodzi

I dlatego NK.PL jest wystawiona znowu na sprzedaż - bo wielkim bum welka walka z
gigantycznym Facebook-iem, który wszędzie się reklamuje - a posiadać konta
społecznościowe na kilku portalach zaczyna nie mieć sensu.

> [...]
> Nasza grupa stała się po prostu bardzo zamknięta tak tematycznie jak i
> osobowo, od czasu do czasu ktoś wpadnie lub wypadnie i stąd chyba ta

chyba tak :(

> Brakuje ludzi, którzy prowokowaliby do rozmów, posiadali zdrowy humor
> jak i powagę. Stanowimy zamkniętą enklawę.

hmmm ...

> Na regionalnych to sami forumowicze sobie winni głupimi uwagami
> "uśmiercając" grupę.

ale też uciekli na fora :)

> No to załóż i odmłodniejesz :-)

Jakby moja siostrzenica lat 3 by się zapytała "A po co ??" :-)

> ale ...... nie odsubskrybuj grup dyskusyjnych bo znowu się nim poczujesz
> :-)

No w sumie tak, przeczekajmy trochę zobaczymy - bo sam usenet na razie działa :)

> Myślę, że nie wyginiemy :-)

Ufff - a już mi przed oczyma jawił się widok mamutów internetu :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2010-10-28 18:47:08

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010.10.28 11:23, użytkowniczka/użytkownik robercik-us napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Gdzie są Ci wszyscy dyskutanci, którzy tu toczyli zażarte boje jeszcze
> może kilkanaście miesięcy, może dwa - trzy lata temu?

Ba - a jakieś 5-8 lat temu - to było życie :)
Działało to jak dopalacz :)

> Grupa coś zamilkła... i zastanawiam się czy już przestać ją
> subskrybować, czy czekać :-).

A co - na stypę się szykujesz ??

> Czy jeszcze nadejdą czasy wzmożonej aktywności? Może ludziska rozpłynęli
> się po jakichś forach...? Część na pewno odeszła na zawsze... :-(.

No część niestety kibicuje nam zza obłoczka :(

> Może nie ma wspólnych tematów...?

Tematów jest, ale to na pewno już inne temat niż kilka lat temu - jak na przykład jak
dzielić się łączem SDI w klatce :)
Czy ktoś pamięta co to było łącze SDI (w ofercie TP jeszcze jest ;) ) i zawrotna
szybkość 128kb/s.
Netykieta dbająca o to aby nie trzeba było zbyt długo ściągać niusów przez modemik,
bo groziło to bankructwem na rzecz TP :)

Ech - to były czasy ;-)

PS. Czy to są wspomnienia dinozaura ??

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

8. Data: 2010-10-28 20:24:31

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski napisał:

> Ba - a jakieś 5-8 lat temu - to było życie :)
> Działało to jak dopalacz :)

Pamiętam... :-)
Jednak inne grupy... działają i sporo można się na nich dowiedzieć,
poradzić, zasięgnąć opinii...
Pewnie, że są mądrzy i głupi na tych grupach :-) Można się pośmiać,
powymieniać uwagi, podzielić się doświadczeniami... Grupa inwalidzi...
No cóż, bywały tu różne 'zgryzoty' i część ludzi uciekła, bo
stwierdzili, że...

> A co - na stypę się szykujesz ??

Nie... bardziej na parapetówę :-)))

> Tematów jest, ale to na pewno już inne temat niż kilka lat temu - jak na
> przykład jak dzielić się łączem SDI w klatce :)

No... dziś mój synek mówi do mnie - ma siedem lat - 'tato, a wiesz, że
kiedyś były takie chusteczki do nosa, do których się smarkało, a potem
je prało...?'

:-DDD ot tak dzieciaki dziś poznają świat - od tyłu. My mieliśmy ten
internet na modemach 56 kbps, albo jeszcze wolniejszy i to wdzwaniany
liczony na impulsy.
Oni... bez limitu czasu, transferu, bez ograniczeń do siedzenia na
stacjonarnym kompie...
To i usenet nie potrzebny, gdzie można w razie draki pobrać sobie newsy
i czytać offline - sam tak robiłem :-).Teraz można wszystko na www...,
ale mnie to nijak nie kręci.

> [...]
> Netykieta dbająca o to aby nie trzeba było zbyt długo ściągać niusów
> przez modemik, bo groziło to bankructwem na rzecz TP :)

Ja wszedłem z modemu od razu na neostradę, ale sdi pamiętam :-)

> Ech - to były czasy ;-)
>

> PS. Czy to są wspomnienia dinozaura ??

:-)

pozdrawiam
robercik-us

9. Data: 2010-10-29 02:35:32

Od: i...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zycie na migracji, to nie latwy kawalek chleba.
Musze nadrobic w krotkim czasie pokonac bariere jezykowa, zdobyc
kwalifikacje takie jak mialem w Polsce.
Nigdy tak ciezko nie pracowalem.
Zastanawia mnie jedno czy to duze miasto, czy z wiekiem, czas szybciej
mi plynie, leci, ucieka...
Pozdrawiam wszystkich Piotr

10. Data: 2010-10-29 06:24:39

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.10.2010 20:47, Jacek Kruszniewski pisze:

> PS. Czy to są wspomnienia dinozaura ??

Dzień dobry

Raczej kombatanta a co do Netykiety to ja się do dziś trzymam
wycinania cytatów do niezbędnej ( minimalnej ilości ) której to
nauczył mnie modem z zawrotna prędkością 57kb/s i ta grupa w postaci
A.A ktory prywatnie grzecznie zwrócił mi uwagę ze nie wszyscy mają
dochody Prezydenta USA użył innych słów ale sens ten sam.
A pamiętacie taki wynalazek naszej grupy jak poczta na dyskietce
nie do końca pamiętam jak się to to nazywało może ktoś pamięta, a
może odezwie się autor wynalazku

Piotr M :)

test
Przerabianie foteli w autach osobowych - gdzie ???
Ladowanie akumulatorow zelowych, trakcyjnych w wozkach - Jeszcze raz
Golden - szczenięta rodowodowe
Kule ale inne .........