matrwa grupa pl.soc.inwalidzi

31. Data: 2010-11-03 13:42:44

Temat: Re: matrwa grupa pl.soc.inwalidzi
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Pietrasiewicz napisał:

> Ja na przykład się nie starzeję. Widzę jak mi rosną dzieci (one się
> starzeją), a ja nie. Nie wiem, jak to się dzieje.
>
> Zauważyłem również, że jestem nieśmiertelny. Wnioskuję to z obserwacji
> świata, a zaobserwowałem mianowicie, że to zawsze inni umierają, nigdy ja.

A ja nawet wiem dlaczego :-)

Bo mężczyzna ma tyle lat, na ile się czuje...

pozdr
robercik-us

32. Data: 2010-11-03 14:34:45

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2010 14:42, robercik-us pisze:

> A ja nawet wiem dlaczego :-)
>
> Bo mężczyzna ma tyle lat, na ile się czuje...

Witam

A mnie się wydaje że to kobiety tak mają. My mężczyźni na takie
drobiazgi jak wiek (nasz) nie zwracamy uwagi
Piotr M :)

33. Data: 2010-11-03 18:50:01

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny,jest,ten,swiat,o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> W dniu 03.11.2010 14:42, robercik-us pisze:
>

> A mnie się wydaje że to kobiety tak mają. My mężczyźni na takie
> drobiazgi jak wiek (nasz) nie zwracamy uwagi

masz rację Piotrze, wydaje Ci się :-)

--
do usłyszenia
Sylwi@

34. Data: 2010-11-03 18:54:57

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2010 19:50, Sylwi@ pisze:

> masz rację Piotrze, wydaje Ci się :-)

Witaj
Wiesz w przypadku kobiet często tak mam ze coś mi się wydaje

Piotr M :)

35. Data: 2010-11-03 19:43:35

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010.11.03 14:42, użytkowniczka/użytkownik robercik-us napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> A ja nawet wiem dlaczego :-)
>
> Bo mężczyzna ma tyle lat, na ile się czuje...

To jest inaczej:

Bo faceci to wieczne dzieci :-)
A kobieta ma zawsze 18 lat :-)

Postępując w ten sposób jesteśmy młodzi i nieśmiertelni :P

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

36. Data: 2010-11-03 19:44:17

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010.11.03 15:34, użytkowniczka/użytkownik Piotr M:) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Witam
>
> A mnie się wydaje że to kobiety tak mają. My mężczyźni na takie
> drobiazgi jak wiek (nasz) nie zwracamy uwagi

Ty z kobietami - to tak nie zadzieraj - bo to grozi trwałym kalectwem :-D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

37. Data: 2010-11-03 19:45:26

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010.11.03 19:54, użytkowniczka/użytkownik Piotr M:) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Witaj
> Wiesz w przypadku kobiet często tak mam ze coś mi się wydaje

To tak jest - ;)
Jak mnie znajomy uczył - że do żony się mówi zawsze "kochanie jak zwykle masz rację"
:-D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

38. Data: 2010-11-05 20:37:30

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010.10.28 11:23, użytkowniczka/użytkownik robercik-us napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

Znowu cisza :/

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

39. Data: 2010-11-06 11:39:13

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski napisał:

> Znowu cisza :/

No cóż... tak właśnie wygląda pl.soc.inwalidzi
łeska się w oku kręci...

Ale ale...

Wiecie może coś o ustawie, która miałaby znieść limit zarobków dla
rencistów?

pozdr
robercik-us

40. Data: 2010-11-06 16:34:06

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2010 12:39, robercik-us pisze:
> Użytkownik Jacek Kruszniewski napisał:
>

> Wiecie może coś o ustawie, która miałaby znieść limit zarobków dla
> rencistów?

Z tego co wiem utknęła w konstatacjach

Piotr M :)

test
Przerabianie foteli w autach osobowych - gdzie ???
Ladowanie akumulatorow zelowych, trakcyjnych w wozkach - Jeszcze raz
Golden - szczenięta rodowodowe
Kule ale inne .........