mazindol-co wiecie?

11. Data: 2002-07-19 09:41:55

Temat: Re: mazindol-co wiecie?
Od: "Monia" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rany kobieto!!!
Przy 174 cm, 61 kg chcialas jeść Mazindol??? Przecież to samobójstwo!
Dziewczyny, wy zupelnie powariowalyscie! Czy naprawde nie chcecie miec w
sobie choc odrobinę kobiecości?
Ja mam 162 cm, waże ok 56 kg i czuje się świetnie! Mam kraglosci w jednym
miejscu ale przynajmniej jeansy, ktore mam dzis na sobie, nie wisza mi na
plaskiej, tylnej czesci ciala.
To starszne, że kreuje sie wyglad drabin, tyczek itd.
Nie patrzcie na modelki, one poprostu takie sie rodza. Mam kolezanke w
pracy. Ma swietna figure startowala w wyborach Miss i swojego czasu bylo o
niej b. glosno. Ale ona sie juz taka urodzila i nie stosuje specjalnych diet
(chodze z nia na obiady, wcina jak tygrysek;))

Dziewczyny, najlepiej pokochac siebie - wtedy wszystko inne staje sie mniej
wazne

A jak chcemy zrzucic uz te 2 kg, nie katujmy sie chemia, bo nam sie to
odplaci. Moja siostra brala cala mase roznych swinstw. Oczywiscie nie
musiala tego robic, ale presja otoczenia byla silniejsza. Skonczylo sie to
anoreksja i zniszczona watroba (ma 24l). Dziewczyny nie dajmy sie oglupic.

Szkoda zdrowia i zycia !!!

Pozdrawiam Was wszystkich

Monika

Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mazindol dzieki waszym opisom.
> Sadze, ze przy 174 cm i 61 kg wagi odpuszczę sobie jego zażywanie i wroce
do
> jedzenia przez 5 dni w tyg. samych warzyw i owocow. Nie chudne przy tym 2
kg
> tygodniowo, ale jakie 1 kg miesiecznie, ale efektu jo-jo praktycznie nie
ma.
> No i chrom organiczny Naturell - gorąco polecam. Po 3 tygodniach zażywania
> zupełnie przeszła mi ochota na kokosową princesse, której 5 sztuk jadlam
> wczesniej na jednym posiedzeniu. no i na inne slodycze też....

Ciebie

12. Data: 2002-07-19 10:03:27

Od: "Monia" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram Cie najzupelniej i ciesze sie, ze nie dostalam za swoja opinie na
tej grupie po uszach ;))) Szczerze mowiac czekalam na niezbyt mile
komentarze ;))) Dziekuje za poparcie!

Pozdrawiam,

Monika

13. Data: 2002-07-19 10:07:49

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie to
> anoreksja i zniszczona watroba (ma 24l). Dziewczyny nie dajmy sie

Witam!
Ja tez tego nie rozumiem, co to za chora moda na patyki?
Dziewczyny!!! Faceci naprawde nie lubia tych patykow, do licha!:-) A
czy Wam podobaja sie zachudzeni panowie? Tacy z niedowaga?
Moze lepiej zamiast sie katowac kolejna chemia kupic rower i
pocwiczyc pare razy w tygodniu?
Zapytajcie jakiegokolwiek pana, czy podobaja mu sie wychudzone
panny...:-)

pozdr, Iza

14. Data: 2002-07-19 10:39:52

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monia <m...@s...pl>

> Rany kobieto!!!
> Przy 174 cm, 61 kg chcialas jeść Mazindol??? Przecież to samobójstwo!

To jest chore, ale z drugiej strony spotykam dziewczyny z jeszcze większą
niedowagą, a otłuszczone - przez takie ciągłe "dietowanie" mają coraz mniej
mięśni, a wagę robi tkanka tłuszczowa. I to rzeczywiście nieciekawie
wygląda, tyle że "dieta" odchudzająca na to nie pomoże.
W ogóle nie rozumiem stawiania sobie za cel "schudnąć 2,3, 5kg" (co innego
zrzucenie 30kg), powinno być "poprawię kondycję", "wymodeluję uda", albo coś
w tym stylu, ale mające na celu poprawę wyglądu, a nie bezsensowne zrzucenie
kilogramów. Każdy ma w głowie jakiś ideał sylwetki, ale trzeba sobie zdawać
sprawę, że samo odchudzanie tylko pogorszy proporcje, bo najczęściej tam
gdzie tłuszcz się osadza najłatwiej, tam najtrudniej go zlikwidować.

> Ja mam 162 cm, waże ok 56 kg i czuje się świetnie! Mam kraglosci w jednym
> miejscu ale przynajmniej jeansy, ktore mam dzis na sobie, nie wisza mi na
> plaskiej, tylnej czesci ciala.

Chodzący ideał :-)
Zazdroszczę, bo mi właśnie w tym miejscu krągłości brakuje (niestety
rodzinne).
Marta

15. Data: 2002-07-19 13:43:48

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Popieram Cie najzupelniej i ciesze sie, ze nie dostalam za swoja opinie na
>tej grupie po uszach ;))) Szczerze mowiac czekalam na niezbyt mile
>komentarze ;))) Dziekuje za poparcie!

Moniko, za co bys miala oberwac??? Napisalas szczera prawde!

Pozdrawiam, Amelia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

16. Data: 2002-07-19 13:51:34

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytajcie jakiegokolwiek pana, czy podobaja mu sie wychudzone
> panny...:-)

Nie podobają!
A poza tym jeśli nawet zależy Ci na względach jakiegoś zboczeńca
lubiącego anorektyczki to wyluzuj. Zdrowie i życie ma się tylko jedno.
Pozdrawiam,
Dominik

17. Data: 2002-07-19 14:24:01

Od: "Monia" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest grupa diety... i niestety w wiekszosci nie chodzi im o zdrowe
odzywiane a o szybkie chudniecie
Myslalam, ze zakrzyczycie mnie za moja opinie na temat szybkich diet
odchudzajacych ;)))
Ciesze sie, ze nie jestem sama ze swoimi przemysleniami ;)))

Pozdrawiam
Monika

18. Data: 2002-07-19 14:25:37

Od: "Monia" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--# Dominik #--" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A poza tym jeśli nawet zależy Ci na względach jakiegoś zboczeńca
> lubiącego anorektyczki to wyluzuj. Zdrowie i życie ma się tylko jedno.

Ciesze sie, ze wypowiada sie mezczyzna na ten temat

Pozdrawiam,
Monika

19. Data: 2002-07-20 13:10:45

Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jul 2002 12:25:39 +0200, uzytkownik "Agnieszka"
<a...@w...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
nastepuje:

>Chciałabym zasięgnąc u Was opinii nt. tego leku. Koleżanka pięknie schudła,
>alr sporo mówiła o efektach ubocznych tego leku.
>czy macie jakies doświadczenia?

Jezuuuu, zrzucac wage na amfie ??????
No ludzie.

_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_