mazindol-co wiecie?

1. Data: 2002-07-16 10:25:39

Temat: mazindol-co wiecie?
Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja koleżanka od kilkunastu tygodni sprowadza z Austrii i zażywa ZA NAMOWĄ
LEKARZA endokrynologa Mazindol, który u nas podobno został wycofany ze
sprzedaży.
Chciałabym zasięgnąc u Was opinii nt. tego leku. Koleżanka pięknie schudła,
alr sporo mówiła o efektach ubocznych tego leku.
czy macie jakies doświadczenia?
Aga

2. Data: 2002-07-16 10:51:20

Temat: Re: mazindol-co wiecie?
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moja koleżanka od kilkunastu tygodni sprowadza z Austrii i zażywa ZA
NAMOWĄ
> LEKARZA endokrynologa Mazindol, który u nas podobno został wycofany ze
> sprzedaży.

Witaj,
Z tego co mi wiadomo to wrocil do sprzedazy.

> Chciałabym zasięgnąc u Was opinii nt. tego leku. Koleżanka pięknie
schudła,
> alr sporo mówiła o efektach ubocznych tego leku.
> czy macie jakies doświadczenia?

Ja przez jakis czas to bralam i moj narzeczony takze. Efekt taki, ze prawie
nie chce sie jesc. Kilogramy zrzucone byly, ale po odstawieniu leku efekt
jo-jo sie pojawil :(

Valentine

3. Data: 2002-07-16 11:27:57

Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
schudła,
> alr sporo mówiła o efektach ubocznych tego leku.

Ja po tym leku spędziłam 2 miesiące na intensywnej terapii, nieprzytomna, z
5% szansą na przezycie. Stanowczo odradzam.
Nomika

4. Data: 2002-07-16 13:20:28

Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja po tym leku spędziłam 2 miesiące na intensywnej terapii, nieprzytomna,
> 5% szansą na przezycie. Stanowczo odradzam.
> Nomika

Droga Nomiko!
Czy możesz opisac dlaczego wylądowałas na OIOMie? Co spowodował u Ciebie ten
lek?
Przepraszam za wnikliwość, ale bardzo zależy mi na odpowiedzi.

5. Data: 2002-07-17 13:41:34

Od: "Bodzio Podolak, Jr." <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Agnieszko!
Jak chcesz schudnąć nie bacząc na nic to polecę Ci kolejny środek
zaliczany do grupy steroidów anabolicznych -> clenbuterol. Oczywiście
znajduje się na liście środków zakazanych MKOl ale nie ma za bardzo
środków ubocznych. A działanie tego specyfiku jest bardzo fajne ->
wprowadza organizm w stan podgorączkowy i w ten sposób "zwiększa" się
metabolizm. Fajne no nie? Można jeszcze diuretyki wcinać. Miłęgo
popołudnia.
--
Bodzio Podolak, Jr. _\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\
Semi Pro downhill & 4X rider _\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\

6. Data: 2002-07-17 14:56:37

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co mi wiadomo to wrocil do sprzedazy.

To może i zwykłą amfe już zalegalizowali? Przecież Mazindol to prosta
pochodna amfetaminy. I na marginesie nie radze na wlasną reke z nim
eksperymentowac, bo watrobe i nerki ma sie tylko raz na cale życie.
pozdrawiam,
Dominik

7. Data: 2002-07-18 12:01:22

Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ten
> lek?
> Przepraszam za wnikliwość, ale bardzo zależy mi na odpowiedzi.

Martwicę trzustki.
Wybacz lakoniczną odpowiedź ale to dla mnie ciężki temat i nie chce się nad
tym rozwodzić
Nomika

8. Data: 2002-07-18 20:52:30

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak chcesz schudnąć nie bacząc na nic to polecę Ci kolejny środek
> zaliczany do grupy steroidów anabolicznych -> clenbuterol.

Mazindol nie jest żadnym sterydem. Nie opowiadaj dziewczynie bzdur.
pozdr,
Dominik

9. Data: 2002-07-19 07:22:58

Od: "Bodzio Podolak, Jr." <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 22:52:30 +0200, "--# Dominik #--" <d...@b...pl>
wrote:

>Mazindol nie jest żadnym sterydem. Nie opowiadaj dziewczynie bzdur.
Oczywiście masz rację, sorry, zagalopowałem się zasugerowawszy się tym
endokrynologiem.

10. Data: 2002-07-19 08:09:04

Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wasze sugestie. Zdaje sie, ze zupelnie wyszedl mi z glowy ten
mazindol dzieki waszym opisom.
Sadze, ze przy 174 cm i 61 kg wagi odpuszczę sobie jego zażywanie i wroce do
jedzenia przez 5 dni w tyg. samych warzyw i owocow. Nie chudne przy tym 2 kg
tygodniowo, ale jakie 1 kg miesiecznie, ale efektu jo-jo praktycznie nie ma.
No i chrom organiczny Naturell - gorąco polecam. Po 3 tygodniach zażywania
zupełnie przeszła mi ochota na kokosową princesse, której 5 sztuk jadlam
wczesniej na jednym posiedzeniu. no i na inne slodycze też....

Dzieki i pozdrawiam

Użytkownik "Nomika" <m...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> ten
>
> Martwicę trzustki.
> Wybacz lakoniczną odpowiedź ale to dla mnie ciężki temat i nie chce się

dieta ketonowa
Meridia
Meridia
Topinulin