dieta ketonowa

1. Data: 2002-07-16 09:08:40

Temat: dieta ketonowa
Od: "Ejdzeta" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlaśnie zaczęłam dietę ketonową (2 dzień) czy ktoś z Was stosował tę metodę
pozbycia się tłuszczyku? jeśli tak, to napiszcie proszę z jakimi wynikami

pozdrawiam

ejdzeta

2. Data: 2002-07-20 13:03:39

Temat: Re: dieta ketonowa
Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jul 2002 11:08:40 +0200, uzytkownik "Ejdzeta"
<e...@o...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
nastepuje:

>wlaśnie zaczęłam dietę ketonową (2 dzień) czy ktoś z Was stosował tę metodę
>pozbycia się tłuszczyku? jeśli tak, to napiszcie proszę z jakimi wynikami

Dobra dieta. Oblicz sobie tutaj
http://www.users.voicenet.com/~petrizzi/fitness/ckdc
alc.html
proporcje kalorii, tluszczy, bialka itd.

Pamietaj o nieprzekraczaniu ~20 gram wegla dziennie - TO BARDZO WAZNE.
Jesli nie cwiczysz mozesz sobie darowac sztywne trzymanie sie
proporcji bialko/tluszcz.

Jak dobrze ja bedziesz stosowac + aeroby mozesz liczyc na spadek rzedu
5-7 kg w ciagu miesiaca.

_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
\____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
\_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
\__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

3. Data: 2002-07-20 21:00:27

Od: <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moglabys napisac na czym polega ta dieta, lub podac do niej link?

Pozdrawiam
Marcia

4. Data: 2002-07-22 06:23:46

Od: "Ejdzeta" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka,

właściwie dowiedziałam się, że to to samo (lub prawie to samo) co dieta
optymalna albo dr Kwaśniewskiego albo Atkinsa
założeniem tej diet jest spowodowanie w organiźmie stanu ketozy (stąd nazwa
diety "ketonowa") a jest to stan, w którym organizm wykorzystuje ketony
(produkty spalania tłuszczy) do zdobycia energii , jest to źródło
alternatywne do glukozy
w stan ketozy organizm wchodzi wtedy, gdy zawartość glukozy spada (im mniej
tym lepiej) czyli po prostu:
- jeść dużo tłuszczy a unikać jak ognia węglowodanów
- z białkami uważać (potrafią się zmieniać w glukozę)

jest takie forum na temat tej diety na stronie www.sfd.pl dział odżywianie
temat "dieta tłuszczowa -rewelacja"
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=30166

jest tam sporo wypowiedzi osób, które tę dietę stosują i tam można się
dowiedzieć wielu rzeczy na jej temat

pozdrawiam
ejdzeta

Użytkownik <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Moglabys napisac na czym polega ta dieta, lub podac do niej link?
>
> Pozdrawiam
> Marcia

Meridia
Meridia