Re: mazindol-co wiecie?

From: "Agnieszka" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: mazindol-co wiecie?
Date: Fri, 19 Jul 2002 10:09:04 +0200

Dzięki za wasze sugestie. Zdaje sie, ze zupelnie wyszedl mi z glowy ten
mazindol dzieki waszym opisom.
Sadze, ze przy 174 cm i 61 kg wagi odpuszczę sobie jego zażywanie i wroce do
jedzenia przez 5 dni w tyg. samych warzyw i owocow. Nie chudne przy tym 2 kg
tygodniowo, ale jakie 1 kg miesiecznie, ale efektu jo-jo praktycznie nie ma.
No i chrom organiczny Naturell - gorąco polecam. Po 3 tygodniach zażywania
zupełnie przeszła mi ochota na kokosową princesse, której 5 sztuk jadlam
wczesniej na jednym posiedzeniu. no i na inne slodycze też....

Dzieki i pozdrawiam