meble firmy "Strug"...

1. Data: 2002-03-25 08:53:02

Temat: meble firmy "Strug"...
Od: "Slawomir Sobczynski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktos z was ma/zna meble z tej firmy? Zamierzam umeblowac sypialnie i
znalazlem odpowiednie meble tej wlasnie firmy. Nie znalem jej do tej pory i
nie wiem nic na temat jakosci ich wyrobow (wygladaja b. porzadnie). O ile
wiem jest to lodzka firma i w Lodzi przy ul Kopcinskiego jest ich sklep
firmowy, czy jest jeszcze gdzies inny (w necie nic nie znalazlem)?
Upatrzylem juz konkretny zestaw chce teraz znalezc sklep w ktorym
wynegocjuje najlepsza cene.
Z gory dziekuje za wszelka pomoc :)
Pozdrawiam
Slawek

1. Data: 2002-03-26 10:03:22

Temat: Re: meble firmy "Strug"...
Od: "Daro" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupowałem u nich łoże do sypialni. Jak na razie odpukać sprawuje się
całkiem nieźle. :-)
Nie ma w Łodzi innego sklepu firmowego tej firmy. Tam jest najtaniej -
porównywałem cenę z "Domarem" i wyszło taniej o jakieś 100 zł przy cenie
łoża 1000 zł.
Aha. Przed odbiorem sprawdź wszystkie elementy czy nie mają wad ( sęki
itd.). Jeżeli mają to albo nie kupuj albo się potarguj. Warto się targować .
Ja coś tam uszczknąłem z ceny. I ważna rzecz - meble doważą do domu ale nie
wnoszą do mieszkania - chyba, że dopłacisz jakieś 50 zł.

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-03-26 10:10:31

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daro wystukał w wiadomości <a7ph0r$2en$1@news.tpi.pl>:

> Przed odbiorem sprawdź wszystkie elementy czy nie mają wad (sęki itd.).

Przecież sęki są ładne! ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-03-26 10:51:24

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia wrote:

> Przecież sęki są ładne! ;)

i lozko sie ladnie lamie jak sek jest w ktorejs z belek nosnych :)

--
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\ artykulu wymaga
| Grzegorz Szyszlo mailto:z...@w...lublin.pl | rzetelnosci

Pomoc w zakupie zmywarki
Elektryczna plyta ceramiczna i piekarnik
Tynk japński i podłoże
musze w
kto pomoze??