meble kuchenne - Ikea vs BRW vs Forte czy cos innego ?

1. Data: 2008-04-10 22:34:41

Temat: meble kuchenne - Ikea vs BRW vs Forte czy cos innego ?
Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Potrzebuje meble do mini kuchni.
Zastanawiam sie nad wyborem j/w i czy moze z porownywalnych cenowo ktos cos
innego moze polecic ?
Inne pytanie dot mebli kuchennych :
1. Mam lodowke podblatowa (bodajze 85cm z blatem a 82 ze zdjetym blatem
(firmy electrolux) - jak jest z wlozeniem tego pod blat - slyszalem ze meble
ikei sa wyzsze 85cm a reszta 82 ? - jak to jest
2. Mam plyte grzejna i piekarnik do zabudowy (szer 60) - czy one sa
standartowych wymiarow i kazda szafka 60tka pod apiekarnik - zamonjtuje bez
problemu ?

Uklad mebelkow bedzie nastepujacy :
Po kolei na dole :
- piekarnik do zabudowy i plyta grzejna 60cm, szafka 40, lodowka podblatowa
(55cm), szafka pod zlew (okolo 50cm)
Na calosci 2m blat
Na gorze - jakies :) szafki

Pozdrawiam serdecznie

2. Data: 2008-04-10 22:37:50

Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuje meble do mini kuchni.
> Zastanawiam sie nad wyborem j/w i czy moze z porownywalnych cenowo ktos
cos
> innego moze polecic ?
Zapomnialem jeszcze np o Conforamie ? jakies opinie ?

3. Data: 2008-04-11 09:19:41

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Forte bym odradzał, bo to najniższa półka. Okleina z papieru i płyty
cieniuśkie, co "owocuje" z czasem wyginaniem półek.
Jacek

4. Data: 2008-04-11 10:08:59

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No zobacz, a kiedys była prawie najwyzsza...
JaC

-----

5. Data: 2008-04-11 10:19:17

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Jacek (m...@w...pl) w wiadomości
news:ftnars$crp$1@nemesis.news.neostrada.pl nabazgrał(a):

> Forte bym odradzał, bo to najniższa półka. Okleina z papieru i płyty
> cieniuśkie, co "owocuje" z czasem wyginaniem półek.

Miałem biurko Forte i okleina odchodziła płatami tak więc odradzam.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

6. Data: 2008-04-11 11:05:04

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 11:19, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
> Forte bym odradzał, bo to najniższa półka. Okleina z papieru i płyty
> cieniuśkie, co "owocuje" z czasem wyginaniem półek.
> Jacek

To samo BRW, meble na rok.*
Ikea - z moich doswiadczen wynika, ze nie trzyma stalego poziomu.
Mozna kupic badziew, a mozna meble na lata. Przypuszczam, ze te
drewnaine jakosc i trwalosc maja wyzsza. W kazdym razie moej drewniane
trzymaja sie dobrze, a plyta roznie.
--
*lolka*(Nie, nie mialam, ale slyszalam ze 100 skarg)

7. Data: 2008-04-11 12:34:03

Od: "Tomasz Okoński" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To samo BRW, meble na rok.*

A tu się zgodzić nie mogę. Mam już drugi komplet z serii Nika i jest ok.
Pierwszy po 3 latach użytkowania w praktycznie idealnym stanie (zaznaczam,
że w kuchni urzędujemy z żoną dość dużo) sprzedałem jeszcze nowemu
właścicielowi mojego byłego mieszkania. Do nowego też kupiłem Nike ale z
innymi frontami i są troszkę mniej trwałe od poprzenich ale po 1.5 roku nie
powiem o nich złego słowa. swiadom jestem, że za takie pieniądze nie są to
meble na 100 lat ale coś za coś.
--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

8. Data: 2008-04-11 14:30:41

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu bym "polimeryzował". Mam BRW w pracy i wygladają na nie do zdarcia.
Jacek

9. Data: 2008-04-11 18:09:25

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 16:30, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
> Tu bym "polimeryzował". Mam BRW w pracy i wygladają na nie do zdarcia.

Byc moze tu tez sa rozne serie i jakosci, te o ktorych mowa, np. po
postawieniu szklanki nabieraly trwalego wzorka w kolko, przy
chlapnieciu podczas podlewania kwiatkow okleina oblazila platami,
zawiasy tez szybko siadaly.

--
*lolka*

10. Data: 2008-04-12 10:28:49

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Apr 2008 11:09:25 -0700 (PDT), lolka napisał(a):
> [...]
> postawieniu szklanki nabieraly trwalego wzorka w kolko, przy
> chlapnieciu podczas podlewania kwiatkow okleina oblazila platami,

Znajomi kupowali BRW w różnych okresach... Im później tym jakość gorsza.
Chyba najbezpieczniejsza by była Ikea, bo ma największe szanse na trzymanie
norm i dosyć długą gwarancję. Ja w każdym razie właśnie będę kupował
ikeowskie, również dlatego że po prostu pojadę i kupię zamiast zamawiać i
czekać miesiącami.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

Jaki nawilżacz (niedrogi :( )
Zwiększenie przydziału mocy - jakie kable?
podłogi trójwarstwowe
piekarnik gazowy do zabudowy candy vs. ardo
Światło w domu