meble kuchenne a kuchnia gazowa

1. Data: 2002-12-02 15:58:13

Temat: meble kuchenne a kuchnia gazowa
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie :)
Mam pytanko... czy mozna (na styk) laczyc kuchenke gazowa z gazowym
piekarnikiem z meblami kuchennymi? Czy ilosc ciepla emitowana podczas pieczenia
nie bedzie miala ujemnego wplywu na meble? Czy konieczna jest izolacja
termiczna w postaci np. naklejonego ekranu zagrzejnikowego i czy cieplo nie
zniszczy styropianu w ekranie?
dziekuje i pozdrawiam serdecznie
Janusz

1. Data: 2002-12-03 07:40:52

Temat: Re: meble kuchenne a kuchnia gazowa
Od: "Janoush" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie bedzie miala ujemnego wplywu na meble? Czy konieczna jest izolacja
> termiczna w postaci np. naklejonego ekranu zagrzejnikowego i czy cieplo

Witam,
Ja co prawda mam piekarnik el., ale kuchenka wolnostojąca ma obudowę z
izolacją termiczną. Nie ma więc problemu. U moich rodziców stoi kuchenka
gazowa, styka się bezpośrednio z szafką i od przeszło trzech lat nic się nie
stało.
Rodzice sobie założyli tylko ładną aluminiową listwę łączącą płytę kuchenki
z szafką.

Pozdrawiam
też Janusz :)

1. Data: 2002-12-03 12:54:58

Od: "Czarek" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie

> Rodzice sobie założyli tylko ładną aluminiową listwę łączącą płytę kuchenki

Witam, ja zamawiając meble do kuchni dostałem wraz z nimi taką listwę która
zamocowałem pomiędzy meblami a kuchenką gazową (przykręcona do górnej części
boku szafki. Listwa ta u góy ma wypusy wystający nad szafkę co dodatkowo nie
pozwala rozmiatym przedmiotom "skulać się" na piecyk. Listwa ma grubość ok 1
mm, więc tworzy to naturalną szpare miezy kuchnią a meblami, ale czy to
wystarczy?

Pozdrawiam,
CZarek

panele podlogowe - gdzie laczyc?