meble niepalne (np. metalowe)

1. Data: 2002-06-16 23:04:43

Temat: meble niepalne (np. metalowe)
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy sa takie z aluminium ew. z innych mat. niepalnych ?
oczywiscie w porownywalnej cenie
mam na mysli cale segmenty, czyli szafna na dole, szafka na gorze, a
pomiedzy nimi polki,
wyobrazam to sobie tak ze sa zrobione z blach zelaznej/ aluminiowej,
wzmocnione pretami w niektorych miejscach, czyli raczej calosc wazyla
by tyle samo so zwykly mebel z plyty, a i miejsca by bylo wiecej bo
byly by poprostu ciensze, ale zupelnie nie mam pojecia czy cos takiego
jest

jak sie popatrze na to co ludzie maja w domach, boazeria, cala sciana
z drewna, a w okol telewizor, video, inne sprzety na prad
tam przeciez tylko jedna iskierka wystarczy

--
marshal
Gdzie wszyscy mysla tak samo,

1. Data: 2002-06-17 07:25:54

Temat: Re: meble niepalne (np. metalowe)
Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> wrote in message
> [...]
> pomiedzy nimi polki,
> wyobrazam to sobie tak ze sa zrobione z blach zelaznej/ aluminiowej,

i ze szkla...

> [...]
> by tyle samo so zwykly mebel z plyty, a i miejsca by bylo wiecej bo
> byly by poprostu ciensze, ale zupelnie nie mam pojecia czy cos takiego

Zajrzyj do katalogu IKEA.
Ewentualnie pytaj o szafki BHP w sklepie z wyposazeniem warsztatów - miedzy
nie mozesz powstawiac pólki od regalów magazynowych ;))

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

1. Data: 2002-06-18 20:26:30