meble skórzane

11. Data: 2010-08-23 13:58:47

Temat: Re: meble skórzane
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Aga pisze:
> Czy macie doświadczenia z wypoczynkiem w skórze naturalnej z elementami eko-skóry
> z tyłu i na bokach? Z powodu ograniczonego budżetu, zainteresowaliśmy się sofą i
> fotelami w takim wykonaniu. Zaleta: dużo tańsze, natomiast jakie wady?

Wg mnie po paru latach bedzie widac roznice odcieni - rozne materialy w
rozny sposob traca kolor.

Jesli te czesci z eko-skory nie sa plaskie tylko na cos naciagane, gięte
to jest ryzyko ze wczesniej popekaja.

KJ
PS. w moich czasach to sie derma nazywalo

12. Data: 2010-08-23 14:53:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2010 14:36:29 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Kogo obchodzi co ty wolisz? Nie umiesz rozmawiac merytorycznie tylko
> odpisujesz sama sobie. Ale widocznie pytania byly za trudne.

Owszem - wolę pytania zadawane po polsku.

13. Data: 2010-08-23 16:01:08

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Owszem - wolę pytania zadawane po polsku.

Cytuje
"O co pyta dokladnie watkotworca? O wypoczynek czy o wypoczynek w skorze?"

rzeczywiscie lamana polszczyzna.
wez juz skoncz sie kompromitowac

14. Data: 2010-08-23 19:31:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2010 18:01:08 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Cytuje
> "O co pyta dokladnie watkotworca? O wypoczynek czy o wypoczynek w skorze?"
>
> rzeczywiscie lamana polszczyzna.
> wez juz skoncz sie kompromitowac

Lekcja polszczyzny specjalnie dla Ciebie: "wypoczynek" - odpoczynek,
rekreacja, stan bezczynności.
A nie meble.

15. Data: 2010-08-24 01:05:49

Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quoted:
Ikselka (i...@g...pl)
in news:qru3ngbckt0n.1uohnqrkfgav7.dlg@40tude.net

> Lekcja polszczyzny specjalnie dla Ciebie: "wypoczynek" - odpoczynek,
> rekreacja, stan bezczynności.
> A nie meble.

Eee, a ja myślałem, że chodzi o to "w skórze". :)

MSz

16. Data: 2010-08-24 05:44:12

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Lekcja polszczyzny specjalnie dla Ciebie: "wypoczynek" - odpoczynek,
>rekreacja, stan bezczynności.

No ladnie ladnie, umiesz korzystac ze slownikow.

>A nie meble.

Jak sie ma nie nic do powiedzenia nic konkretnego, to pisze sie dyrdymaly
Zobacz kto uzyl slowa wypoczynek. Nie ogarniasz juz co kto pisal. No i oczywiscie
dalej nie umiesz odpowiedziec na proste pytanie, ale to mnie juz przestalo dziwic.

BTW - sama robisz bledy i to ortografy-potworki, a wypominasz innym. typowa
hipokryzja.

17. Data: 2010-08-24 08:18:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Aug 2010 03:05:49 +0200, Marcin Szumilas napisał(a):

> Quoted:
> Ikselka (i...@g...pl)
> in news:qru3ngbckt0n.1uohnqrkfgav7.dlg@40tude.net

> Eee, a ja myślałem, że chodzi o to "w skórze". :)
>
> MSz

"W skórze" i "pod siebie"? ;-)

18. Data: 2010-08-24 08:19:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Aug 2010 07:44:12 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> BTW - sama robisz bledy i to ortografy-potworki, a wypominasz innym.

Wypominam oczywistości wołające o pomstę do nieba, bo tego "wypoczynku" itp
już znieść się nie da - TO jest wszędzie.

19. Data: 2010-08-24 11:24:10

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Wypominam oczywistości wołające o pomstę do nieba, bo tego "wypoczynku" itp
>już znieść się nie da - TO jest wszędzie.

nie robie ortograficznych bledow jak ty, polonistko od 7 bolesci

20. Data: 2010-08-24 11:57:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Aug 2010 13:24:10 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> nie robie ortograficznych bledow jak ty, polonistko od 7 bolesci

Robisz: początek zdania akcentuje się dużą literą, a kończy kropką.

SZLAM usunac z pralki czym?
SZLAM usunac z pralki czym?
zawór
Zużycie gazu: gotowanie, podgrzewanie wody
Łazienka - pomocy