meble z targu

1. Data: 2002-11-14 14:54:47

Temat: meble z targu
Od: "Jola" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę o kupieniu kompletu wypoczynkowego od producentów oferujących meble na
targu. Czy takie meble nie są gorszej jakości niż te kupione w sklepie? Na
zdrowy rozum wydaje się, że nie, bo ci sami producenci sprzedają do sklepów
i na targach, jednak kilka mebli kupionych przez znajomych na targu, okazało
się niewypałem. Przypadek, czy reguła?
Pozdrawiam
Jola

1. Data: 2002-11-14 14:57:17

Temat: Re: meble z targu
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> targu. Czy takie meble nie są gorszej jakości niż te kupione w sklepie?
> jednak kilka mebli kupionych przez znajomych na targu, okazało

Regula niestety. Moi rodzice zdecydowali sie na fotele "z targu", bo nigdzie
w sklepach nie mogli znalezc malych foteli odpowiadajacych im ksztaltem.
Fotele maja obecnie dwa lata, wygladaja na 20...

J.

1. Data: 2002-11-15 09:39:31

Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sklepów
> i na targach, jednak kilka mebli kupionych przez znajomych na targu,

Niestety niska cena musi być czymś podyktowana i sta mamy np. narożnik w
którym elemnty są zbijane gwoździami zamiast skręcane śrubami, drewno źle
wysuszone, obicia niskiej jakości. Skutkuje to tym że po roku taki membel
zaczyna się rozłazić, trzeszczeć a obicie wygląda jak po 10 latach
eksploatacji. Zdarzają się oczywiście solidni stolarze co takich fuszerek
nie robią ale niestety takich szukać ze świecą. Nie mozna wykluczyć sytucaji
gdy w sklepach znajdują się wyroby takiej samej jakości. Jak fundusze
przemawiają zakup na targu to przede wszystkim sprawdzać dokładnie
wykonanie, materiały oraz sprawdzić dokładnie nawet jeśli to miało by trwać
godzine taki memebel po przewiezieniu do domu bo z reklamacją u takich
handlarzy to ciężko.

Pozdrowienia
Serwiz

1. Data: 2002-11-15 10:05:41

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
trwać
> godzine taki memebel po przewiezieniu do domu bo z reklamacją u takich

Niestety sprawdzac sobie mozna... Jestem techniczny i mniej wiecej mam
pojecie jak powinien wygladac porzadnie zrobiony mebel. Uczestniczylem w
zakupie wspomnianych foteli i nie mialem do nich zastrzezen. Solidnie
zmontowane, obicie grube, dobrze zrobione. Na poczatku byly calkiem OK.
Potem zaczelo sie wycierac i wyciagac obicie, odpadac wykonczenie z guzikow
tapicerskich, zapadla sie gabka... Trudno bylo stwierdzic niska jakosc tych
materialow na starcie. Dlatego ja teraz stoje na stanowisku: jak najdalej od
mebli "z targu". Nawet jak sie ma malo kasy - lepiej kupic jeden fotel
zamiast dwoch ale taki, ktory posluzy choc pare lat,dwa tanie ktore sie po
roku rozleca - co to za oszczednosc???

J.

1. Data: 2002-11-15 11:14:17

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." prawi:
> Nawet jak sie ma malo kasy - lepiej kupic jeden fotel
> zamiast dwoch ale taki, ktory posluzy choc pare lat,dwa tanie ktore sie po
> roku rozleca - co to za oszczednosc???

Jak mawiał mój profesor "Biednych ludzi nie stać na zakup tanich rzeczy" i w
pełni się z nim zgadzam.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-11-15 13:59:13

Od: "math" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola <j...@p...pl> wrote in message news:ar0ddo$29qt$1@news.atman.pl...
> [...]
sklepów
> i na targach, jednak kilka mebli kupionych przez znajomych na targu,

Meble z targu, to meble od malych rzemieslnikow, takie meble w zasadzie nie
roznia sie wiele od mebli jakie mozna kupic w malych miasteczkach w sklepach
meblowych. Z ta roznica ze te w sklepach meblowych, maja jednak pewien
"standard" jakosci, z nierzetelnymi producentami nie kontynuuja wspolpracy
(moi rodzice prowadza taki sklep). Jesli juz 'meble z targu' to lepiej ze
sklepu w malym miescie.
Ale na targu trudno kupic 'gustowne' meble, natomiast meble systemowe Forte,
BRW itp., ladnie wygladaja ale to calkowiete siano....., chyba ze jakies
proste biurko, 4 deski + dwie listwy, bez zadnych szuflad to ok. - mozna
kupic.

Pozdr
--
math

1. Data: 2002-11-15 14:52:11

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "math" <g...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ale na targu trudno kupic 'gustowne' meble, natomiast meble systemowe
Forte,
> BRW itp., ladnie wygladaja ale to calkowiete siano.....,

One wcale nie musza byc sianem jesli sie je porzadnie zmontuje, dorzucajac
do konfirmatow i kolkow jeszcze opakowanie wikolu i sklejajac wszystkie
polaczenia - te meble wtedy naprawde przestaja sie po roku uzytkowania
trzasc jak osika na wietrze, nie skrzypia i nie odpadaja im fronty.

J.

1. Data: 2002-11-15 15:17:03

Od: "math" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> polaczenia - te meble wtedy naprawde przestaja sie po roku uzytkowania
> trzasc jak osika na wietrze, nie skrzypia i nie odpadaja im fronty.

tez, prawda, ale to kwestia nie tylko montarzu, z 'default'-a nie sa trwale,
jak sie nie beda trzasc, to polamia sie im plastikowe uchwyty, wyrobia
zawiasy, czy polamia plastikowe uchwyty na drazek w szafie... to wszystko to
spostrzezenia, z mebloscianki z mojego pokoju ( Forte lub BRW - nie pamietam
ktora). Sa tanie, ale nie bez powodu. Za to mam bardzo dobre wrazenia z
mebli Aster mebel, czy Meblotap, tyle ze fakt to inna liga cenowa.

Pozdr
--
math

1. Data: 2002-11-16 20:19:23

Od: "mario" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma zamówiła kuchnie z targu-dramat!
pozdrawiam!
Użytkownik Jola <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ar0ddo$29qt$...@n...atman.pl...

1. Data: 2002-11-18 08:36:34

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mario" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Znajoma zamówiła kuchnie z targu-dramat!
> [...]

Ja mam kuchnię od ponad 3 lat zamówioną na targu na wymiar. Podobne ze
sklepów z kuchniami na wymiar kosztowały 5-10 tys zł. Ja dałem 1100 zł. Po 3
latach nie mam żadnego "ale" .
Do domu zamówię tak samo, bo musiałbym dać chyba ok. 10-15 tys. zł., a "z
targu" myślę, że nie dam więcej niż 2-2.5 tys., a jak mi się znudzi po kilku
latach, to bez świadomości wyrzucania większej kasy, sobie po prostu ją
wymienię.
Co do kompletów wypoczynkowych, foteli itp. to bym się zastanawiał, bo
różnica w cenie chyba nie taka wielka, a jakość trudno od razu ocenić ...

Zabudowa kuchni - korpusy z płyty wiórowej?
czym czyscic kuchenke mikrofalowa w srodku
Podłoga z olejowanych desek sosnowych
Podzielnik ciepła
Czy lodowka Dual System Boscha oraz pralka ladowana od gory i zmywarka SRS 3039EU tej samej firmy sa ok? Prosze o opinie ?