medycyna

1. Data: 2002-12-30 12:57:13

Temat: medycyna
Od: "<<---ptaq--->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pytanie do studentów medycyny!
Mam zamiar w przyszłym roku startować na medycyne i chciał bym zadać pare
pytań z tym związanych :

1. Z jakich przedmiotów jest gzamin wstepny ?
2. Czy ciezko jest sie dostać na medycyne ?
3. Ogólnie jakie kryteria trzeba spełnioać aby sie dostać na 100%
4. Czy znacie jakieś linki informacyjne dla uczelni medycyny we wrocławiu ?

Z góry dzieki za info !
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrawiam ptaq !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Data: 2002-12-30 13:32:13

Temat: Re: medycyna
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. Ogólnie jakie kryteria trzeba spełnioać aby sie dostać na 100%
> 4. Czy znacie jakieś linki informacyjne dla uczelni medycyny we wrocławiu

jak jeszcze nie znasz odpowiedzi na te pytania to sobie daruj...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-12-30 13:45:35

Od: "<<---ptaq--->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak jeszcze nie znasz odpowiedzi na te pytania to sobie daruj...
>
> --
>
> WaldiM

Dopiero od niedawna sie tym interesuje.A mam nadzieje ze na tej grupie sa
ludzie wyrozumiali i pomogą stawiać pierwsze kroki. Ale ty sie do takich nie
zaliczasz , zapomniałes jak to było
zanim ty postawiłes pierwsze kroki w tym kierunku (chyba). Ale jak nie masz
zamiaru pomagac innym to lepiej sie nie odzywaj. Poczekam na odpowiedz ludzi
ktorzy przez to przechodzili.

Ps. PLONK !
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrawiam ptaq !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4. Data: 2002-12-30 14:08:45

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <aupfq7$qm5$1@news.tpi.pl>, datowanej: Mon, 30 Dec
2002 13:57:13 +0100, <<---ptaq--->> naskrobalo...
> Witam mam pytanie do studentów medycyny!
> Mam zamiar w przyszłym roku startować na medycyne i chciał bym zadać pare
> pytań z tym związanych :

Nie jestem juz studentem, ale pokusze sie o odpowiedz.

> 1. Z jakich przedmiotów jest gzamin wstepny ?

Gzamin wstepny jest z biologii, fizyki, chemii.

> 2. Czy ciezko jest sie dostać na medycyne ?

Stary - to jest wrecz niemozliwe ;-)

> 3. Ogólnie jakie kryteria trzeba spełnioać aby sie dostać na 100%

Hmm... mysle ze dosyc dobre pieniazki - to masz jak w banku index -
kazdego mozna kupic - to tylko kwestia ceny ;-)
Najlepiej to wygraj jakas olimpiade z biologii albo chemii na szczeblu
ogolnopolskim -->>> 100 % szans na przyjecie (przynajmniej tak bylo
dawniej)

> 4. Czy znacie jakieś linki informacyjne dla uczelni medycyny we wrocławiu ?

Ej, to juz zakrawa na olbrzymie lenistwo.
http://www.am.wroc.pl

--
Yellow Peril
Nigdy zlej woli nie przypisuj tego, co znacznie latwiej wytlumaczyc

5. Data: 2002-12-30 14:11:28

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <aupiks$frr$1@news.tpi.pl>, datowanej: Mon, 30 Dec
2002 14:45:35 +0100, <<---ptaq--->> naskrobalo...

> Ps. PLONK !
> --
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Pozdrawiam ptaq !!
>
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Patrz Waldim - splonkowal i pozdrowil jeszcze do tego... ach ta
dzisiejsza mlodziez - wychowana ponad wszelka miare.
;-)

6. Data: 2002-12-30 14:15:20

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<<---ptaq--->>" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

kiedy chcesz zdawać?

pozdrawiam Tichy

7. Data: 2002-12-30 17:12:47

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak jeszcze nie znasz odpowiedzi na te pytania to sobie daruj...
>
> --
>
> WaldiM

a po co tyle psymizmu, sa ludzie (jeden napewno) ktorzy dopiero po maturze
(na ktorej zdawali polski i matematyke) zdecydowlai sie na medycyne i
studjuja na tym kierunku.

8. Data: 2002-12-30 20:00:17

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po co tyle psymizmu, sa ludzie (jeden napewno) ktorzy dopiero po maturze
> (na ktorej zdawali polski i matematyke) zdecydowlai sie na medycyne i
> studjuja na tym kierunku.

a wiem... oczywiscie...
medycyne mozna skonczyc nawet po technikum budowlanym co udowodnil jeden z
moich kolegow z roku...
tylko co z tego skoro studiuja medycyne ludzie ktorzy nagle sie nia
zainteresowali albo spelniaja marzenia rodzicow o dzieku doktorze...
skutki widac w kolo... jakich mamy doktorow "z powolania" to chyba wszyscy
wiedza...
o to wlasnie mi chodzi...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

9. Data: 2002-12-30 20:06:37

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
masz
> zamiaru pomagac innym to lepiej sie nie odzywaj. Poczekam na odpowiedz
Za nerwowo i histerycznie jak na przyszłego doktora. Daruj sobie chłopie, bo
to ciężki i wyczerpujący (dużo bardziej niż nasze posty) kawałek chleba.
Życzę sukcesów w bankowości :)
Adam Janiak

10. Data: 2002-12-30 20:18:09

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
masz
> zamiaru pomagac innym to lepiej sie nie odzywaj. Poczekam na odpowiedz

skoro nie wiesz o co chodzi to siedz cicho i nie pyskuj starszym...
to jest wlasnie lekcja numer 1... jesli tego nie zrozumiesz to naprawde
zapomnij o medycynie, bo chocbys mial ojca profesora to nie zajedziesz dalej
niz koniec drugiego semestru....

pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia na egzaminach...

jak na warszawska to sie pewnie spotkamy ;P
a jak nie, to ani ja ani moj szef plakac nie bedziemy ;)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl