Re: medyczny SKANDAL!!!!

From: b...@o...com.au (George Zieba)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: medyczny SKANDAL!!!!
Date: 19 Feb 2002 14:53:40 -0800

"rymi" <r...@a...net.pl> wrote in message
news:<a4u6cd$pj9$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Użytkownik "George Zieba" <b...@o...com.au> napisał w wiadomości

> Mżesz mi wierzyć albo nie, ja widziałem ten wynik.

To jeszcze nic nie znaczy. W takim przypadku nalezaloby
zadac duzo wiecej pytan lub chociazby powtorzyc wyniki.

> Nic z tego. Jak widzę, tylko lekarze z Jastrzębiej Góry udzielają odpowiedzi
> poważnych, Pozwolę sobie zauważyć, że przytoczony tekst był autorstwa dr.
> Jana Kwaśniewskiego - chyba że on nie jest już lekarzem.

Wiele ze stwierdzen dra Kwasniewskiego moze szokowac. Zgadzam sie.
Napisalem tak tylko dlatego, ze nie znalem zrodla i dlatego zawsze lepiej
jest potwierdzic z lekarzami optymalnymi.

Jurek