meridia

1. Data: 2001-10-07 17:28:50

Temat: meridia
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

poszukuje sposobu dawkowania leku jak w temacie.
za wszekie informacje z gory dziekuje

pzdr
dorota

2. Data: 2001-10-07 17:57:38

Temat: Re: meridia
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> poszukuje sposobu dawkowania leku jak w temacie.
> za wszekie informacje z gory dziekuje

Mam nadzieję że chodzi o preparat odchudzający:
kapsułki 10 mg
http://www.usamedicines.com/theproducts.cfm?master=4
784&view=0.07515624&owne
r=175

kapsułki 15 mg
http://www.usamedicines.com/theproducts.cfm?master=4
785&view=0.98287305&owne
r=175

W rewanżu napisz jak ze skutecznością

Sark

3. Data: 2001-10-07 17:58:32

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
>
> poszukuje sposobu dawkowania leku jak w temacie.
> za wszekie informacje z gory dziekuje
>
> pzdr
> dorota

Meridia jest wlasciwie lekiem (slabym) przeciwdepresyjnym. Przy poczatkowym
stosowaniu wszkaze stwierdzono, ze pacjenci leczeni nia traca na wadze.

Produkowana jest w postaci 10 i 15 mg kapsulek.

Dawke leku ustala (co miesiac-dwa miesiace) lekarz leczacy biorac pod uwage
takie czynniki jak :

-waga pacjenta/pacjentki
-objawy uboczne

Bralem udzial w testowaniu tego leku (przed dopuszczeniem na rynek) kilka laty
wstecz. Mam obecnie mala grupe ( cena jest wysoka !) pacjentow (obu plci). Na
ogol lek jest dobrze tolerowany, choc "compliance" nie jest wysoka.

Jeszcze raz podkreslam, ze dawke winien ustalac lekarz i to doswiadczony w
stosowaniu tego leku.

Pozdrawiam

dradam

4. Data: 2001-10-07 18:17:16

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Meridia jest wlasciwie lekiem (slabym) przeciwdepresyjnym. Przy
poczatkowym
> stosowaniu wszkaze stwierdzono, ze pacjenci leczeni nia traca na wadze.

Jak duże są te "straty" na wadze i jak ten preparat sprwdza się w przypadku
mężczyn ? Czy występuje efekt yo-yo ?

> Dawke leku ustala (co miesiac-dwa miesiace) lekarz leczacy biorac pod
uwage
> takie czynniki jak :
>
> -waga pacjenta/pacjentki
> -objawy uboczne

Jakich objawów ubocznych można się spodziewać w praktyce ?

Sark

5. Data: 2001-10-07 18:18:51

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Podane linki są dosyc długie i np. OE może część "odciąć" od reszty dlatego
nie nalezy klikać tylko zaznaczyć, skopiować i wstawic do przeglądarki

Sark

czy bierze prochy???
Klopotliwe pytanie...
Świąd skóry