meridia 10 - 15 ?

1. Data: 2004-12-18 19:27:07

Temat: meridia 10 - 15 ?
Od: "natahs" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !

Mam pytanie - czy możecie mi powiedzieć czy istnieje meridia 15 ?? Jeżeli
tak to poproszę informację na jej temat.

dziękuje i pozdrawiam
Natasza

2. Data: 2004-12-18 19:32:37

Temat: Re: meridia 10 - 15 ?
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natahs" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam !
>
> Mam pytanie - czy możecie mi powiedzieć czy istnieje meridia 15 ?? Jeżeli
> tak to poproszę informację na jej temat.

Istnieje.
Jakiego typu informacje? Ze bardziej szkodzi niz ta 10mg? Bo ma wieksza
dawke leku w sobie. Hafsa

3. Data: 2004-12-18 23:11:29

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> [...]
Jeżeli

> Istnieje.
> Jakiego typu informacje? Ze bardziej szkodzi niz ta 10mg? Bo ma wieksza

Leku ??? ;)

Slawek

4. Data: 2004-12-19 12:42:53

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Leku ??? ;)

Wlasnie dlatego przestalam pisac na grupe- bo czepianie sie kazdego
sformulowania jest czasem nie do zniesienia.
Leku? Tak, mozna powiedziec ze leku, a scieslej substancji czynnej. Nie bede
pisac o okresie poltrwania, nasyceniu i kumulacji, bo nikt o to nie pytal.
Hafsa-

5. Data: 2004-12-19 16:17:56

Od: "natahs" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
chodzi o to, że w tej chwili biorę meridę 10. gdzieś wpadło mi w oko meridia
15 - stąd moje pytanie czy jest coś takiego czy ktoś to brał ?
M 10 nie działa na mnie źle nie mam problemów z ciśnieniem itd.
w tej chwili schudłam juz 7 kg po 3tyg. stosowania m10. Mam jeszcze do
zrzucenia 30 kg. Stad moje pytanie czy ktoś brał m15 ? czy były jakieś
skutki uboczne ?

pozdro
natasza

6. Data: 2004-12-19 17:03:45

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bede
> pisac o okresie poltrwania, nasyceniu i kumulacji, bo nikt o to nie pytal.

Powodzenia ;)

Slawek
P.S.
meridia to lek ???

7. Data: 2004-12-19 19:19:11

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> meridia to lek ???

Zapytaj jakiegos doktora. Hafsa

8. Data: 2004-12-19 19:34:45

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zapytaj jakiegos doktora. Hafsa

Dzieki za rade ;)

Slawek

9. Data: 2004-12-19 21:37:57

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w tej chwili schudłam juz 7 kg po 3tyg. stosowania m10. Mam jeszcze do
> zrzucenia 30 kg. Stad moje pytanie czy ktoś brał m15 ? czy były jakieś

tylko 7kg to cieniutko
meridia nie jest dobra bo jak ja odstawisz to ci wpadnie 2x tyle
polecam diete 1000kcal, duzo ruchu i ostre dazenie do celu
ja zwalilem 30kg w 5 mcy na dietach < 1000kcal i dodaniu basenu 2x w
tygodniu
jak zapytalem mojego lekarza o meridie to mnie wysmial. za taka cene mozna
duzo zdrowej i malo kcal zywnosci kupic
poza tym meridia zmniejsza tylko laknienie i nic wiecej, dziala na uklad
osrodkowy mozgu czy jakos tak
a przy odchudzaniu musisz sama nauczyc sie walczyc ze soba zeby pozniej nie
bylo cyrku przy jojo

ale to tylko moje zdanie :)

10. Data: 2004-12-20 09:06:22

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> Wlasnie dlatego przestalam pisac na grupe- bo czepianie sie kazdego
> sformulowania jest czasem nie do zniesienia.

zauważ ,że tylko sławek odpisuje krótko infantylnie i z emotikonami.
zagooglaj sobie po autorze to przekonasz sie jak infantylny jest ten
osobnik.
imho nie ma co sie nim przejmowac w hierarchii trolli stoi on najnizej jako
troll infantylny,którego ze wzgledu na infantylizm nie stać na merytoryczne
trollowani. wydaje mu sie ,że jest zabawnym i swietnym gosciem, a w
rzeczywistości to opoznione w rozwoju dziecko zamkniete w ciele 36 letniego
faceta.

Jak zrzucic 5 kg
Pomóż mi i zarób 100 zł...
zapiekanki w fast foodach