| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2004-12-14 19:32:54
Temat: nowe powody do utraty wagihttp://tygodnikforum.onet.pl/342748,2,8020,766,artyk
ul.html
Lekki jak ptak
(7.12.2004)
Otyłość szkodzi środowisku i zwiększa koszty przewoźników lotniczych: im
ciężsi pasażerowie, tym samoloty więcej palą. A w ciągu ostatnich dziesięciu
lat przeciętny Amerykanin przybrał na wadze 4,5 kilograma. Tylko w 2000 r.
zużycie paliwa lotniczego zwiększyło się o 1589 mln litrów, co pociągnęło za
sobą wzrost kosztów o 275 mln dolarów, nie mówiąc o rosnącej emisji
dwutlenku węgla. Kompanie lotnicze w Stanach Zjednoczonych rozważały nawet
pobieranie wyższych opłat od osób otyłych, które w samolocie zajmują dwa
albo nawet trzy miejsca, jednak stowarzyszenie broniące praw grubasów
(NAAFA) wybiło im to z głowy. Nie mogąc dobrać się do skóry pasażerom, linie
lotnicze odchudzają samoloty: plastik wypiera metal wszędzie, gdzie to tylko
możliwe, zrezygnowano także z prenumeraty najgrubszych czasopism
najbardziej zastanawiajace jest to przybranie na wadze przecietnego
amerykanina o 4,5 kg w ciagu ostatnich 10 lat.czy nas tez to czeka??
czy sa jaies badania porownawze wagi polaków z np. 2004 roku i n 1990?
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2004-12-15 19:38:17
Temat: Re: nowe powody do utraty wagiUżytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cpnf1k$s0$1@news.onet.pl...
> http://tygodnikforum.onet.pl/342748,2,8020,766,artyk
ul.html
>
>
> Lekki jak ptak
> (7.12.2004)
>
> Otyłość szkodzi środowisku i zwiększa koszty przewoźników lotniczych: im
> ciężsi pasażerowie, tym samoloty więcej palą. A w ciągu ostatnich
> dziesięciu
> lat przeciętny Amerykanin przybrał na wadze 4,5 kilograma. Tylko w 2000 r.
> zużycie paliwa lotniczego zwiększyło się o 1589 mln litrów, co pociągnęło
> za
> sobą wzrost kosztów o 275 mln dolarów, nie mówiąc o rosnącej emisji
> dwutlenku węgla. Kompanie lotnicze w Stanach Zjednoczonych rozważały nawet
> pobieranie wyższych opłat od osób otyłych, które w samolocie zajmują dwa
> albo nawet trzy miejsca, jednak stowarzyszenie broniące praw grubasów
> (NAAFA) wybiło im to z głowy. Nie mogąc dobrać się do skóry pasażerom,
> linie
> lotnicze odchudzają samoloty: plastik wypiera metal wszędzie, gdzie to
> tylko
> możliwe, zrezygnowano także z prenumeraty najgrubszych czasopism
>
>
>
> najbardziej zastanawiajace jest to przybranie na wadze przecietnego
> amerykanina o 4,5 kg w ciagu ostatnich 10 lat.czy nas tez to czeka??
>
> czy sa jaies badania porownawze wagi polaków z np. 2004 roku i n 1990?
Ktoś może Cię oskarżyć o spiskową teorię dziejów...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2004-12-16 11:01:24
Temat: Re: nowe powody do utraty wagi
Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
news:cpq3r8$hlu$1@news.onet.pl...
> Ktoś może Cię oskarżyć o spiskową teorię dziejów...
>
>
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2004-12-19 20:45:08
Temat: Re: nowe powody do utraty wagi
Kompanie lotnicze w Stanach Zjednoczonych rozważały nawet
> pobieranie wyższych opłat od osób otyłych, które w samolocie zajmują dwa
> albo nawet trzy miejsca, jednak stowarzyszenie broniące praw grubasów
> (NAAFA) wybiło im to z głowy.
a potem zdrowe, szczuple osobki leca np. na antypody 24h na jednym poldupku,
bo sasiad im sie na fotel wlewa......
tragedia...
pozdrawiam
eulalka
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |