Redukcja masy miesniowej na udach.

1. Data: 2004-12-13 08:25:28

Temat: Redukcja masy miesniowej na udach.
Od: "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczne od samego poczatku.

Kiedys warzylem 116 kilo , stracilem 42 kilogramy i niska masa utrzymywala
sie dlugo. Niestety pewne traumatyczne przezycia w moim zyciu spowodowaly
bardzo nie zdrowy tryb zycia i przytylem do okolo 100 kilo. Przeszedlem znow
na diete i teraz mam 90 kilo , docelowo ma byc cos ala 82 wiec jeszcze okolo
2 - 3 miesiecy. Moj problem polega na czyms innym. Przy tej masie ktora mam
nie wygladam grubo ( wszyscy utrzymuja ze wrecz szczuplo ) , byc moze mam
jakis gruby kosciec ??? ( o ile takie cos istnieje ) . Problem polega na tym
ze mam mocno rozwiniete miesnie ud. Ze sportow gram w pilke i baaaaardzo
duzo chodze piechota, takie moje hobby, tygodniowo robie okolo 150 km.

Czy umiesnienie ud ( i lydek ) ma zwiazek z moim hobby ?
Czy moge jakos zredukowac mase miesniowa na udach bez tracenia sprawnosci
fizycznej ?

--

Przemysław 'Kovic' Zalewski
plfoto : http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=kovi

2. Data: 2004-12-16 16:05:39

Temat: Re: Redukcja masy miesniowej na udach.
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakis gruby kosciec ??? ( o ile takie cos istnieje ) . Problem polega na

hmm nie wiem jak ci pomoc ale mam podobnie i laze duzo
ale mam inne pytanie jaka to byla dieta i ile ci zajelo powrot do 100 kg ?

ja zgubilem juz 34 kg ale docelowo ma byc 40 i sie zastanawiam co sie stanie
jak np bede musial jesc chleb z nowu ?
ile czasu to zajmie te 34 kg to w 11 mc zgubilem i byly tygodnie w ktorycha
jadlem wszystko i nie tylem !

--
Niedzwiedz
Chce juz poleżeć na trawie z tanim winem w łapie :)

3. Data: 2004-12-16 16:09:29

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
?

> ja zgubilem juz 34 kg ale docelowo ma byc 40 i sie zastanawiam co sie
stanie
> jak np bede musial jesc chleb z nowu ?

Przepraszam, że się wtrącę, ale ktoś Ci każe jeść ten chleb?
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2004-12-16 18:00:42

Od: "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stanie
> jak np bede musial jesc chleb z nowu ?
> ile czasu to zajmie te 34 kg to w 11 mc zgubilem i byly tygodnie w

Powiem tak , 76 kilo warzylem we wrzesniu 2002 roku.Uznalem ze jestem za
chudy wiec przytylem sobie do 82 i taka waga utrzymywala mi sie do grudnia
2003 roku. Jadlem normalnie , ale jedzenie domowe. W listopadzie 2003
niestety zmarla moja mama i skonczylo sie jedzenie domowe. Podstawa mojego
odrzywiania stala sie pizza, piwo,duze ilosci baaardzo tlustych pokarmow.
Wieczorami po 3 - 4 piwa z czipsami, serem plesniowym albo sledziami w
oleju. Przez to przytylem straszliwie. Dodadkowo totalny brak ruchu. Ciesze
sie jednak ze wracam do dawnego trybu zycia i znow widze jak moja masa
regolarnie spada.

pozdrowienia

5. Data: 2004-12-16 18:14:54

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

> Powiem tak , 76 kilo warzylem we wrzesniu 2002 roku.

A pozwolenie na warzenie piwa jest? I to się w litrach, nie w kilogramach
mierzy :o)

Pzdr
Paweł

6. Data: 2004-12-17 03:49:23

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Zalewski wrote:

> Czy umiesnienie ud ( i lydek ) ma zwiazek z moim hobby ?
> Czy moge jakos zredukowac mase miesniowa na udach bez tracenia sprawnosci
> fizycznej ?

Niektóre osoby (w tym niżej podpisana) po prostu "tak mają". Jeżeli
organizm ma tendencję do gromadzenia tłuszczu, to często idzie to w
parze z tendencją do budowania mięśni. W skrócie -- albo taki człowiek
jest gruby, albo umięśniony. Ja mam z tym duży problem, bo podczas
ćwiczeń fizycznych buduję mięśnie równie błyskawicznie, co tyję w razie
braku ćwiczeń; "rzeźbę" mam widoczną nawet po ćwiczeniach aerobowych,
chociaż niektórzy daliby się na łyso golić, że od aerobów nie ma
przyrostu mięśni. Masz szczęście, że jesteś facetem -- umięśniony (byle
nie do przesady) facet zawsze fajnie wygląda, natomiast dziewczyna...
Degustibus. ;]

Pozdrawiam,
Karola

7. Data: 2004-12-17 09:03:34

Od: "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A pozwolenie na warzenie piwa jest? I to się w litrach, nie w kilogramach
> mierzy :o)

Oj tam ;)

> Pzdr
> Paweł

Pzdr.

8. Data: 2004-12-22 14:32:28

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, że się wtrącę, ale ktoś Ci każe jeść ten chleb?

oo wiedzisz tu masz racje :) jasne ze niebede :)

9. Data: 2004-12-22 14:34:47

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podstawa mojego
> odrzywiania stala sie pizza, piwo,duze ilosci baaardzo tlustych pokarmow.
> Wieczorami po 3 - 4 piwa z czipsami, serem plesniowym albo sledziami w
> oleju. Przez to przytylem straszliwie.

oo wlasnie tego sie obawiam !!! jak mi sie znudzi mieszkanie w domu to
pewnie tak bym zrobil jak Ty ech....

--

Mam osobliwy problem
Dieta.