co zrobić by przytyć?

1. Data: 2004-12-12 19:04:32

Temat: co zrobić by przytyć?
Od: "wojus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie

wiem, że problem otyłości pojawią się zazwyczaj w tym drugim kontekście
co zrobić, by słuchnąć,
ja mam odwrotny problem
dane szczegółowe:
26 lat
wzrost: 176 cm
waga: 55 kg

chcę zacząć stosować jakąś dietę (wysokobiałkowa?)
no i zacząć ćwiczyć
nadmienaim, że nigdy z ćwiczenaimi nie miałem problemów np. biaganiem na 20
kg
co mam robić?
co proponujecie?

proszę o jakieś linki, gdzie mogę poczytać cos na temat przybierania na
wadze
jak często powinienen ćwiczyć? co ćwiczyć
co jeść?
z góry dzięki za pomoc
Wojtek

www.wosk.pl
www.alano.com.pl
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

2. Data: 2004-12-12 21:39:13

Temat: Re: co zrobić by przytyć?
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wadze
> jak często powinienen ćwiczyć? co ćwiczyć

a dlaczego chcesz przytyc ??
czy chcesz przytyć tzn. nabrac szpeczacej tkanki tłuszczowej czy chcesz
przytyć tzn. przybrać tkanki mięsniowej??

3. Data: 2004-12-13 12:09:16

Od: "komputer_3" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem musiś kupić odrzywkę białkową.

4. Data: 2004-12-22 13:21:50

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moim zdaniem musiś kupić odrzywkę białkową.

nie prawda!! musi wiecej kcal dostarczyc w kazdym wypadku (masy miesniowej i
tluszczowej) i tyle...

obżeram się
Posiłki
Dietetyk - szukamy specjalisty