obżeram się

1. Data: 2004-12-11 19:52:00

Temat: obżeram się
Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jestem otyłą kobietą i chciałabym stracić z jakieś 25 kg. Tylko
niestety nie wiem jak. Wiem, że powinnam ograniczyć jedzonko ale co zrobić
jeżeli to jest moje lekarstwo na wszelkie problemy życiowe. Jak przekonać
samą siebie, że życie nie polega tylko na jedzeniu. Pozdrawiam. M.

2. Data: 2004-12-15 19:48:16

Temat: Re: obżeram się
Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mona" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeżeli to jest moje lekarstwo na wszelkie problemy życiowe. Jak przekonać
> samą siebie, że życie nie polega tylko na jedzeniu. Pozdrawiam. M.

Tzw.: Dieta Optymalna, lub Żywienie Optymalne, lub dieta dr.
Kwaśniewskiego - jako synonimy. Bez oszołomów, powołujących się na tą
dietę.
Podaję linki: www.optymalni.pl, www.dr-kwasniewski.pl . Wszystko inne co
Usłyszysz o diecie optymalnej (jakieś "ewolucje", "rozwój", "odmiana") - to
kłamstwo.

3. Data: 2004-12-16 08:03:43

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:cprffa$2jr$1@news.onet.pl pisze:

> jakbym czytał krysie kilka lat temu i optymalnegojanka

Coz, optybeton wiecznie zywy. Na szczescie dla samej diety sa w mniejszosci.

--
Droga Jolu, jak to sie stalo ze stosujesz ZO od miesiaca a nie wiesz nic o
cholestelorze - Krzysztof Czaplicki [KC]

4. Data: 2004-12-16 08:04:47

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-12-16 11:04:44

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cprfhp$386$1@inews.gazeta.pl...

> Coz, optybeton wiecznie zywy. Na szczescie dla samej diety sa w
mniejszosci.

tylko rodzi sie pytanie,czy jest sens postrzeganie zjawisko DO w kontekscie
diety,czy moze bardziej uprawnione byłoby postrzeganie tego zjawiska w
kontekscie socjologicznym , ekonomicznym lub religijnym
imho z dieta to to ma niewiele wspolnego

6. Data: 2004-12-16 23:13:18

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jakbym czytał krysie kilka lat temu i optymalnegojanka

Przedstawiłem mój model diety. Pytająca wyraziła się jasno. Ja też.

Posiłki
Dietetyk - szukamy specjalisty
Masa miesniowa
Zahamowanie spadku wagi