Dieta zeby przytyc

1. Data: 2004-12-12 22:14:25

Temat: Dieta zeby przytyc
Od: "Bartek J. \(Edek Sztacheta\)" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z gory mowie ze czytalem post wojus'a ale ja mam troche inny problem.
Mam prawie 15 lat, niecale 170cm i 46kg :(
Widac mi zebra i wogole. I tu mam pytanie. Jaką diete zastosowac zeby
przytyc ok. 10 kg? Nie chodzi mi tu o mase miesniowa tylko glownie o
tluszczyk. I prosze nie odpowiadac zebym wiecej jadl, bo akurat malo to ja
nie jem, powiedzmy tak srednio.

Bartek (Edek Sztacheta ;))

2. Data: 2004-12-22 13:06:26

Temat: Re: Dieta zeby przytyc
Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przytyc ok. 10 kg? Nie chodzi mi tu o mase miesniowa tylko glownie o
> tluszczyk. I prosze nie odpowiadac zebym wiecej jadl, bo akurat malo to ja

jak jesz srednio jedz duzo, jak duzo jeszcze wiecej... i ogranicz ruch -
jednym slowem najlepiej lezec na kanapie przed telewizorem cos podjadajac
(tak przez miesiac i efekt murowany)

niestety to jedyna metoda (z naturalnych)

co zrobić by przytyć?
obżeram się
Posiłki
Dietetyk - szukamy specjalisty