Mam osobliwy problem

1. Data: 2004-12-13 07:17:42

Temat: Mam osobliwy problem
Od: "Piotrek" <p...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polega on na tym, że mam straszne gazy niezależnie od tego co zjem. Nie mówię
tutaj o jedzeniu roślin strączkowych, cebuli itp. bo tego po prostu nie ma w
moim jadłospisie bo wiem, że że wtedy to najlepiej z domu nie
wychodzic.Niezależnie od tego co zjem, czy to jest mięso, zboża, słodycze itp.
gazy są potworne. Próbowałem zmienia dietę w różny sposób, próbowałem również
różnych herbatek np. nagietka, nic z tego.
Czy to jest jakieś zatrucie organizmu, czy co? Może doradzicie mi do jakiego
lekarza się udac.

2. Data: 2004-12-16 16:07:01

Temat: Re: Mam osobliwy problem
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przestan jesc chleb mnie przeszlo
a i ciastka tez i wogole wszystkie maczne produkty

Niedzwiedz
Chce juz poleżeć na trawie z tanim winem w łapie :)
Suzuki VL 1500 LC moj nowy sprzet mysliwski
Nikon D70 + stałki+lampki+statyw+tanie wino do barwnego postrzegania
Galeria Fotografii http://fotomisio.domeczek.pl
Strona Motocyklowa www.motocykle.domeczek.pl

3. Data: 2004-12-17 08:54:32

Od: D_tech <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.12.2004 Niedzwiedz <n...@g...pl> napisa?/a:
> przestan jesc chleb mnie przeszlo
> a i ciastka tez i wogole wszystkie maczne produkty

czyli wszedzie tam gdzie wystempuje cukier :) ogulnie na cukru jak
karzdy wie dobrze rosna drozdze. dlatego jak sie go je w jelitach
droze sobie elegancko rosna na cukru wydzielaja przy tym oczywiscie
ruzne gazy jak to drozdze. no i problem juz gotowy. wiec ogulnie
cukier sux ;)

--
I'm not scared of a machine that will start to think,
but from the man that will raise it.

4. Data: 2004-12-17 12:04:05

Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <p...@c...onet.pl> writes:

> [...]
> różnych herbatek np. nagietka, nic z tego.
> Czy to jest jakieś zatrucie organizmu, czy co? Może doradzicie mi do jakiego

Spróbuj czosnkiem sie zdezynfekować :). Ze 2 tyg po 2-3 zabki dziennie
na surowo , najlepiej wyciśnięty.

Marcin

5. Data: 2004-12-22 14:36:31

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cukier sux ;)

Cukier zabija ;) tak mowie od lutego i juz wszyscy znajomi jak mnie widza to
mowia ze cukier zabija :)

--
Niedzwiedz
Chce juz polezec na trawie z tanim winem w lapie :)

6. Data: 2005-01-14 00:11:25

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):
> Polega on na tym, że mam straszne gazy niezależnie od tego co zjem.
Odkąd przeszłam na diete plaż południowych (bez chleba, mąki, słodycvzy,
kasz, ryżu, ziemnaków) problem sam zniknął wraz z 14 kg.
Polecam
michalina

7. Data: 2005-01-14 03:56:39

Od: Wojtek <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote: Odkąd przeszłam na diete plaż południowych

A moglabys troszeczke szerzej na ten temat,prosze.

8. Data: 2005-01-14 06:22:31

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek w wiadomości news:41E7C17F.16AE131C@wp.pl pisze:

> A moglabys troszeczke szerzej na ten temat,prosze.

A poszukaj sobie pod "south beach diet".

BTW: nie usmialem sie tak od czasu "diety szweckiej".

9. Data: 2005-01-14 07:28:09

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):
> Wojtek w wiadomości news:41E7C17F.16AE131C@wp.pl pisze:

> A poszukaj sobie pod "south beach diet".
>
> BTW: nie usmialem sie tak od czasu "diety szweckiej".

Dieta jak dieta, trzeba trafić na swoją, ale co w niej śmiesznego?
michalina

10. Data: 2005-01-14 07:37:10

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cs7oh3$qbf$1@inews.gazeta.pl...

> A poszukaj sobie pod "south beach diet".
>
> BTW: nie usmialem sie tak od czasu "diety szweckiej".

dobrze ,że nie tłumaczyła tego ze słuchu bo mogłyby wyjść lepsze kwiatki :))

Dieta.
Dieta zeby przytyc
co zrobić by przytyć?
obżeram się