meridia 10 - 15 ?

11. Data: 2004-12-20 09:08:13

Temat: Re: meridia 10 - 15 ?
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cq64ik$3n7$1@news.onet.pl...

> zagooglaj sobie

Nie musze googlowac. Czytajac troche ta grupe-wiem, kto co soba
reprezentuje.
Wlasnie uderzam w stol......
Hafsa

12. Data: 2004-12-20 09:15:21

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> imho nie ma co sie nim przejmowac w hierarchii trolli stoi on najnizej
jako
> troll infantylny,którego ze wzgledu na infantylizm nie stać na
merytoryczne
> trollowani. wydaje mu sie ,że jest zabawnym i swietnym gosciem, a w
> rzeczywistości to opoznione w rozwoju dziecko zamkniete w ciele 36
letniego
> faceta.

Gratuluję , w hierarchii trolli osiągasz wyżyny ;)

Slawek

13. Data: 2004-12-20 14:10:19

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natahs" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> witaj
> chodzi o to, że w tej chwili biorę meridę 10. gdzieś wpadło mi w oko
> meridia
> 15 - stąd moje pytanie czy jest coś takiego czy ktoś to brał ?

Jest Meridia 15. Ma wiecej sustancji czynnej.
Osobiscie znam osoby, ktore braly taka dawke

> M 10 nie działa na mnie źle nie mam problemów z ciśnieniem itd.
> w tej chwili schudłam juz 7 kg po 3tyg. stosowania m10. Mam jeszcze do
> zrzucenia 30 kg. Stad moje pytanie czy ktoś brał m15 ? czy były jakieś
> skutki uboczne ?

Meridia 15 nie dziala bardziej spektakularnie niz 10 a za to pojawiaja sie
dzialania niepozadane o wiele bardziej nasilone.
7 kg w ciagu 3 tygodni to spodziewany wynik, ale spory.
Pozniej bedziesz chudla wolniej...
tylko,ze po zakonczeniu Meridii mozesz spodziewac sie efktu jojo. Czyli
powrotu wagi, jesli nie wejdziesz na jakas dobra logiczna diete, ktora
stanie sie sposobem odzywinaia sie....
Sama, na wlasna reke nie zwiekszaj dawek. Zastanow sie w ogole nad sensem
brania leku. To samo mozna osiagnac stosujac dobra diete.
Hafsa

14. Data: 2004-12-24 07:42:30

Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w tej chwili schudłam juz 7 kg po 3tyg. stosowania m10. Mam jeszcze do
> zrzucenia 30 kg. Stad moje pytanie czy ktoś brał m15 ? czy były jakieś

Brałem M15. Na poczatku działało (oczywiście tylko na
łaknienie), potem już nie. W sumie - jojo.
Zanim zacznie się cokolwiek brać trzeba mieć pewny sposób
na utrzymanie obniżonej masy ciała, a to najtrudniejsze!
Co do skutków ubocznych: nie zaobserwowałem, co nie znaczy
że na pewno ich nie ma. Kiedyś w IŻŻ przepisali mi Isolipan,
miał być w 100% wolny od skutków ubocznych, a wkrótce potem
okazało się, że został wycofany, bo wykryto jakieś strasznie
mocne oddziaływanie na cośtam-cośtam...

pzdr
H.

Jak zrzucic 5 kg