met w ciele szklistym

1. Data: 2005-04-28 20:13:02

Temat: met w ciele szklistym
Od: zawada <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od urodzenia mam kilkanaście takich plamek.
Myślałem że to normalne i każdy tak ma, że to są jakieś zdrowe bakterie
które sobie żyją na powierzchni oka. Uciekają jak się na nie spojży.
Jak naprzykład patrzę na jasna nawierzchnię to się pojawiają.
Wiem że to jest to co jest, ale kto mi powie co to jest ten met, skąd
się wziął i jak wygląda pod mikroskopem. Już się do nich przyzwyczaiłem,
ale chciałbym wiedzieć co to dokładnie jest ?
--
Warszawa
GG# 5324432

2. Data: 2005-04-30 07:15:24

Temat: Re: met w ciele szklistym
Od: "Tomfa" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawada wrote:
> [...]

Wiem o czym mowisz - tez mnie to intygowalem. Jak bylem maly to zdarzalo sie
to dosyc czesto - calymi minutami patrzylem sie na to :-))). Ale teraz juz
w sumie tego nie widze. Ciekawe :)

T.

3. Data: 2005-04-30 20:45:14

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie
> to dosyc czesto - calymi minutami patrzylem sie na to :-))). Ale teraz

Można starać się z tym walczyć kropelkami Vitreolent.
Ja zakraplałem przez dwa miesiące i ani trochę nie pomogło... :(

pozdrawiam
Szachysta

Nie czuję głodu
czy ktoś jeszcze doradzi, co mnie męczy?
okulistyka "komputerowa"
Zyrtec - skutki uboczne, rozdrażnienie
[pytanie] neurolog ortopeda - Poznań