Nie czuję głodu

1. Data: 2005-04-28 19:54:56

Temat: Nie czuję głodu
Od: zawada <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> szukaj wiadomości tego autora

Wogóle nie chce mi się jeść, powaga.
Co może być przyczyną, do jakiego lekarza iść ?
--
Warszawa
GG# 5324432

2. Data: 2005-04-28 20:05:46

Temat: Re: Nie czuję głodu
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zawada" > napisał w wiadomości
> Wogóle nie chce mi się jeść, powaga.

Ja też zjadłam stack 2 i nie chce mi sie jesć a na dodatek energia mnie
rozpiera. Idę pobiegać:)
Avf

3. Data: 2005-04-28 20:24:05

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zawada" <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> napisał w

> a co to jest stack 2 ?

pewnie cos w stylu red bulla

> Nie jem cały dzień i nie jestem głodny.
> Nie ważne ile bym nie jadł - zawsze nie jestem głodny.

nie wiem jak u Ciebie ale u mnie cos takiego wystepowalo jak pojawial sie
silny stres, bylam czesto zdenerwowana itp
no i oczywiscie jak mnie deprecha powalala

Aga

4. Data: 2005-04-28 20:25:02

Od: zawada <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> szukaj wiadomości tego autora

ania foxy napisał(a):

> Ja też zjadłam stack 2 i nie chce mi sie jesć a na dodatek energia mnie
> rozpiera. Idę pobiegać:)
> Avf

a co to jest stack 2 ?

5. Data: 2005-04-28 20:32:41

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zawada" <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> napisał w wiadomości
> Wogóle nie chce mi się jeść, powaga.
> Co może być przyczyną, do jakiego lekarza iść ?

co wciagales? :-)

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

6. Data: 2005-04-28 20:43:53

Od: zawada <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> szukaj wiadomości tego autora

Przemek R... napisał(a):
> Użytkownik "zawada" <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> napisał w wiadomości

> co wciagales? :-)

Powietrze. To taki składnik atmosfery wiesz ? I najczęściej zupełnie nie
szkodliwy dla człowieka, więc to można odrazu wykluczyć :)

7. Data: 2005-04-28 21:29:14

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powietrze. To taki składnik atmosfery wiesz ? I najczęściej zupełnie nie
> szkodliwy dla człowieka, więc to można odrazu wykluczyć :)

no to ja proponuje abys przez miesiac czasu codziennie jadl bardzo duzo
wuitaminy C
(niech ktos konkretna dawke poda, nie kupujesz wtedy takiej zwyklej w malych
tabletkach
sa specjalne do tych celow, ale nie pamietam)
apetyt powinien sie pojawic.

P.

8. Data: 2005-04-28 21:38:11

Od: zawada <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> szukaj wiadomości tego autora

Przemek R... napisał(a):
> [...]
> tabletkach
> sa specjalne do tych celow, ale nie pamietam)

to chemia :)

9. Data: 2005-04-29 07:13:36

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to chemia :)

chemia nie chemia, najwazniejsze ze skuteczne. Jak kiedys przy wrzoscie 190
wazylem troche ponad 50 kg to lekarz na dziendobry zapisal mi witamine C,
abym nabral apetytu. (oczywiscie masy nabralem cwiczeniami, z tym ze aby
miec
energie na cwiczonka wiadomo ze trzeba cos zjesc, a jakos nalezalo zaczac)

Przejdz sie do apteki, i zapytaj o witamine C w wiekszych dawkach.

Ew. (nielegalne, nie namawiam zeby nmie bylo) pal codziennie maryske,
wciagniesz wtedy cala lodowke :-)) Finansowo i zdrowotnie(pluca) wyjdziesz
jednak lepiej
gdy pozostaniesz przy witaminkach :)

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

czy ktoś jeszcze doradzi, co mnie męczy?
okulistyka "komputerowa"
Zyrtec - skutki uboczne, rozdrażnienie
[pytanie] neurolog ortopeda - Poznań
reka dretwieje