metronidazol

1. Data: 2002-07-17 21:36:30

Temat: metronidazol
Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mam pytanie a propos tego leku. nie bardzo sie orientuje czy kazdy lek
wchlania sie tak samo czy z rozna szybkoscia - chyba roznie? bralam
metranidazol jakies 8 - 9 godzin temu, ale przed chwila wymiotowalam - chyba
wlasnie przez ten lek. czy nalezaloby wziac go ponownie, bo nie zdazyl
zadzialac? prosze o podpowiedz
pozdrawiam,
dagmara

2. Data: 2002-07-17 22:04:58

Temat: Re: metronidazol
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> metranidazol jakies 8 - 9 godzin temu, ale przed chwila wymiotowalam -
> chyba wlasnie przez ten lek. czy nalezaloby wziac go ponownie, bo nie

Jak dla mnie, to lek przyjety 8 godzin wczesniej juz dawno zdazyl przejsc
mocno poza zoladek - a to trescia zoladkowa sie wymiotuje. Oczywiscie moge
sie mylic, ale moim zdaniem dawno juz sie wchlonal. Metronidazol z tego co
wiem wchlania sie latwo i osiaga maksymalne stezenie w surowicy po ok. 2 h
po podaniu doustnym - czyli jesli nawet wymiotowalas, to raczej malo
prawdopodobne, ze metronidazolem.

m.

3. Data: 2002-07-18 02:43:19

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem wchlania sie latwo i osiaga maksymalne stezenie w surowicy po ok. 2 h
> po podaniu doustnym - czyli jesli nawet wymiotowalas, to raczej malo

dzieki bardzo. mam nadzieje, ze sie wchlonal. nie wiem czym wymiotowalam,
zadnych konktetnych tresci nie widac bylo. nie byla tez to zolc, mimo ze
kolor wskazywalby na to - ale niewczeczny temat :( jadlam przed przyjeciem
leku i potem nic - po metronidazolu mialam caly czas nieprzyjemny posmak i
prawie jadlowstret. mozliwe, ze sie zatrulam nim?
spokojnego dnia,
dagmara

4. Data: 2002-07-18 05:41:17

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po metronidazolu mialam
> caly czas nieprzyjemny posmak i prawie jadlowstret. mozliwe, ze sie
> zatrulam nim? spokojnego dnia,

Pierwsze przyjecie leku? Jesli tak - skontaktuj sie z lekarzem, ktory go
zlecil - moze trzeba zmienic na inny. Jesli nie - tez sie skontaktuj, moze
trzeba zmienic na inny.
Przepraszam za forme, ale troche niewyspany jestem... :(

m.

5. Data: 2002-07-18 08:52:50

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba zmienic na inny.
> Przepraszam za forme, ale troche niewyspany jestem... :(

forma nieistotna, a za tresc dzieki. mialam przyjac jednorazowo 2g. tak
zrobilam, ale czy cholerstwo przeszlo przeze mnie... skoro nikt z Toba nie
polemizuje to ufam, ze masz racje. mam nadzieje, ze to byl moj ostatni metro
w zyciu, a nazwe na wszelki wypadek zapamietam.
jeszcze raz dziekuje i urokliwych chwil zycze,
dagmara

6. Data: 2002-07-18 10:09:26

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
metro
> w zyciu, a nazwe na wszelki wypadek zapamietam.
> jeszcze raz dziekuje i urokliwych chwil zycze,

Jak zwykle ja polemizuję :-) metronidazol niestety takie skutki powoduje i
na to nie ma sposobu; a brać go trzeba przeważnie z powodu urokliwego
sposobu na życie ...
JFK

7. Data: 2002-07-18 10:26:35

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> Jak zwykle ja polemizuję :-) metronidazol niestety takie skutki
> powoduje i na to nie ma sposobu; a brać go trzeba przeważnie z powodu
> urokliwego sposobu na życie ...

A polemizuj:)
Pytanie bylo o to, czy par excellence rzyganie w 8 godzin po zjedzeniu
tabletki moglo spowodowac, ze tabletka nie zadziala. Uwazam, ze poniewaz
metronidazol wchlania sie szybko - to zdazyl sie wchlonac. Moze i wymioty
byly spowodowane metronidazolem - i jest to bardzo prawdopodobne, ale
tylko potwierdza to teze, ze ulegl wchlonieciu:)
A rzesistkiem naprawde mozna sie zarazic bez urokliwego sposobu na
zycie:)))

Pozdrawiam

m.

8. Data: 2002-07-18 10:47:54

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jak zwykle ja polemizuję :-) metronidazol niestety takie skutki powoduje i
> na to nie ma sposobu; a brać go trzeba przeważnie z powodu urokliwego

nie uwazasz, ze taki komentarz moze byc krzywdzacy?
dagmara

9. Data: 2002-07-18 11:45:00

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> napisał w wiadomości

> A rzesistkiem naprawde mozna sie zarazic bez urokliwego sposobu na
> zycie:)))

Jak by tu powiedzieć... masz może rację :-)

Serdeczne pozdrowienia od górali świętokrzyskich
JFK

10. Data: 2002-07-18 11:46:22

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> nie uwazasz, ze taki komentarz moze byc krzywdzacy?
> dagmara

...chodzi Ci o metronidazol ? Nie uważam, jest wyjątkowo niesmaczny :-)
jfk

[sprzedam] ksiazka o bandazowaniu
Czy w CZERWONYM AUTOBUSIE dalej smierdzi?
pomozcie prosze
Rozszyfruj rozpoznanie choroby
Ratunku mam zylak!!!i