mężczyzna przed ślubem

1. Data: 2005-12-06 21:32:15

Temat: mężczyzna przed ślubem
Od: "alohamen" <p...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

witam. ile dni przed ślubem iść do fryzjera aby miec jak najlepszy efekt?
jakie inne rzeczy jeszcze z tematyki grupy:) może zrobić facet przed ślubem?

1. Data: 2005-12-07 07:01:41

Temat: Re: mężczyzna przed ślubem
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam. ile dni przed ślubem iść do fryzjera aby miec jak najlepszy efekt?
> jakie inne rzeczy jeszcze z tematyki grupy:) może zrobić facet przed ślubem?

chyba z kilka dni przed (zalezy co chce robi ,jesli farba to
zdecydowanie tydzien wczesniej w razie gdyby głupio wyglądał :),moze
kosmetyczka oczyszczanie (ale nie mechaniczne!)jakis zabieg
nawilżajacy,manicure,masaz.
p.

1. Data: 2005-12-07 10:26:39

Od: "Herman" <d...@...hirertfgsgsdgecvd> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alohamen" <p...@w...com> napisał w wiadomości

> może zrobić facet przed ślubem?

Umyc sie. Szczególnie przed noca poslubną

1. Data: 2005-12-07 10:45:02

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

alohamen wrote:
> witam. ile dni przed ślubem iść do fryzjera aby miec jak najlepszy
> efekt? jakie inne rzeczy jeszcze z tematyki grupy:) może zrobić facet
> przed ślubem?

Solarium [twarz] ale 2 tygodnie przed a nie tydzien, bo jak sie poparzysz to
bedziesz mial czas, zeby to zeszlo. Dlatego mowie o solariium, bo sama
jestem bardzo blada i o tej porze roku szczegolnie to widac. A chyba lepiej
odrobine solarium niz tone pudru.--

Zazula

1. Data: 2005-12-07 12:14:23

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem bardzo blada i o tej porze roku szczegolnie to widac. A chyba lepiej

co wy z tym solarium ,czy kazdy musi byc sniady ?
p.

1. Data: 2005-12-07 12:44:01

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 07 Dec 2005 13:14:23 +0100, pamana wrote:

> co wy z tym solarium ,czy kazdy musi byc sniady ?
> p.

dosc melancholijnie wyglada sinawo-bladawy kark meski nad snieznym
kolnierzykiem, to po pierwsze. dosc niezdrowo i nieszczesliwie, taaak,
zapewne wszystkim panom mlodym taki wlasnie wyglad przystoi na slubie...
dodaj do tego zdenerwowanie w trakcie - bledniecie w trakcie
sakramentalnego "tak" i juz masz lelije, co to ksiadz powinien szybko
skladany katafalk wyciagac dla takiego, a nie obraczki.

--
Boska
z pryszczem na nosie. sacra! w koncu bede calkiem czarownica!

1. Data: 2005-12-07 13:10:49

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dosc melancholijnie wyglada sinawo-bladawy kark meski nad snieznym
> kolnierzykiem, to po pierwsze. dosc niezdrowo i nieszczesliwie,

kolnierzyk nie musi byc sniezny :)
niezdrowo?czyli wszyscy wygladamy niezdrowo-ci ktorzy jako juz nieliczni
nie korzystaja z solarium a na dodatek nakladaja na sibie filtry caly rok
nieszczesliwy moze z powodu slubu jest pan mlody a nie swego bialego lica:)

nie toleruje solarium ogolnie a na mysl o facecie w solarium dostaje
drgawek.
p.

1. Data: 2005-12-07 13:29:48

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisał(a)
wnews:10vehzr8pgo3k.1luofhtm08m76$.dlg@40tude.net:

> dosc niezdrowo i nieszczesliwie,

Chyba Ci sie cos pomerdalo..

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-12-07 13:51:54

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Dec 2005 13:29:48 +0000 (UTC), Hektor wrote:

> Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisał(a)
> wnews:10vehzr8pgo3k.1luofhtm08m76$.dlg@40tude.net:

> Chyba Ci sie cos pomerdalo..

nie sadze, bo coz takiego? jesli liliowo-szarawy osobnik mi sie tak wlasnie
kojarzy?

--
Boska

1. Data: 2005-12-07 14:07:08

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> nie korzystaja z solarium a na dodatek nakladaja na sibie filtry caly rok
> nieszczesliwy moze z powodu slubu jest pan mlody a nie swego bialego

Zalezy od koloru skóry. Jeden bedzie po takich praktykach wygladal jak
sino-zielonkawa meduza, drugi jak rasowa Królewna Sniezka, trzeci jak
krzyzówka japonczyka z sama matka ziemia.
Przy czym - kobieta to sie podmaluje, podklad, róz, puder brazujacy, cienie
i tak tego nie bedzie widac - a facet co? Tez ma sobie zrobic pelen makijaz
w przypadku np ziemistej/ zielonkawej itp. z natury cery?

> nie toleruje solarium ogolnie a na mysl o facecie w solarium dostaje
> drgawek.

No i co z tego? To Ty wychodzisz za maz za alohamena?

Sowa (i nie, nie chadzam do solarium zbyt czesto - ostatnio bylam 2 razy po
5 minut 3 lata temu przed sylwestrem, ale nie wykluczam, ze jeszcze kiedys
tam w razie potrzeby pójde)

3-dniowy zarost
krem z allegro
Nail Tek - prosze o opinie.
czy naprawde mnikt nie uzywa plastrow VITA SLIM?
dziwna wysypka