mielone

1. Data: 2004-03-27 19:56:05

Temat: mielone
Od: tuskus <t...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Co mozna zrobic ciekawego z mielonego
miesa poza kotletami, klopsem (falszywy zaja;c)
i lasagnami.
Macie jakies propozycje??
Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2004-03-27 19:57:52

Temat: Re: mielone
Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tuskus napisał:

> Witam!!
> Co mozna zrobic ciekawego z mielonego
> miesa poza kotletami, klopsem (falszywy zaja;c)
> [...]
hmm ja czasami gotuję ryż dodaję do niego mielone mięsko i warzywka i
udaję że jem chinszczyznę ;-)

1. Data: 2004-03-27 20:03:36

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"tuskus" <t...@c...com> schrieb im Newsbeitrag
> Witam!!
> Co mozna zrobic ciekawego z mielonego
> miesa poza kotletami, klopsem (falszywy zaja;c)
> [...]

chili con carne, cannelloni, golabki, papryka faszerowana..
Ilona

1. Data: 2004-03-28 07:26:28

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

robilam kiedys zapiekanke z takimi malymi klopsikami i kalafiorem pod
beszamelkiem, jesli chcesz to wrzuce przepisik.

1. Data: 2004-03-28 07:49:06

Od: "Link@" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja często robię spagetti, a pozostałości wykorzystuję do zapiekanek,
pizzy (to akurat wczoraj wcinaliśmy) - PYSZKA!!

pozdr.
Linka :)

1. Data: 2004-03-28 08:41:03

Temat: Odp: mielone
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!
> Co mozna zrobic ciekawego z mielonego
> miesa poza kotletami, klopsem (falszywy zaja;c)
> i lasagnami.
> Macie jakies propozycje??

Moze tez byc Moussaka grecka. Tam jest dosc duzo mielonego i niekoniecznie
baraniego mieska.
Przepis podawalam kilka watkow temu w "wieczor grecki".
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-04-06 09:44:10

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

tuskus ( t...@c...com ) napisal:
> Witam!!
> Co mozna zrobic ciekawego z mielonego
> miesa poza kotletami, klopsem (falszywy zaja;c)
> [...]

Ja wymyslilam sobie prosty sposób, który domownikom podpasowal, bo mozna
podac te potrawe do ziemniaków, frytek, ryzu, a nawet bez niczego tylko
posypana duza iloscia tartego miekkiego sera (podaje w miseczkach).

-1 czesc mielonego (ja robie z 70dag)
-1 czesc warzyw (ja daje ok.80dag) - marchew (wiecej), seler, pietruszka,
por
- koncetrat pomidorowy (ja - Pudliszki)
-tluszcz do smazenia (ja -smalec)
-sól
-pieprz ziolowy (Galeo)
-sproszkowana papryka slodka i ostra (mniej)

Mielone mieso wlozyc do garnka lub patelni na rozgrzany tluszcz. Widelcem w
miare dokladnie rozgniatac, troche podsmazac (ok.10min), podlac woda,
wrzucic do tego starte na grubych oczkach warzywa, por w pólkrazki.
Wody powinno byc tyle, aby tworzylo dosc gesty sos warzywny.
Gotowac do srednio miekkich warzyw (zeby nie rozciapciac) ok.15min.
Doprawic koncentratem pomidorowym (przy tym troche zgestnieje) i przyprawami
(ja robie ostrzejsze).

Iwona

biszkopt jak wyjmować??
andrut z galaretka, jak to było?:)