miesiączka

1. Data: 2004-08-02 19:37:56

Temat: miesiączka
Od: "Ania i Darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak długo może się spóźniać okres? i kiedy zacząć się martwić że coś jest
nie tak?

dodam że:
-okres powinien być 9 dni temu
- przez ostatnie 2,5 tygodnia bylam pod namiotem nad jeziorem
-tydzien temu bralo mnie przeziebienie wiec bralam aspiryne i tym podobne
-czasami towarzyszylo mi niewyspanie sie

--
B*U*R*S*Z*T*Y*N*K*A

2. Data: 2004-08-02 22:21:34

Temat: Re: miesi?czka
Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ania,

Dnia 2 sierpnia 2004 (21:37:56)
Na temat "miesi?czka"
begin message:

> Witam,
> Jak długo może się spóĽniać okres? i kiedy zacz?ć się martwić że co? jest
> nie tak?

Moja dziewczyna jakis czas temu przestala brac tabletki antykoncepcyjne, po
czym nie dostala miesiaczki przez 3 miesiace !! postanowila kupic test ciazowy,
wynik byl negatywny i kolejnego dnia miala okres :) .. to taka historia z
zycia wzieta ;) ... w kazdym razie bylem zaskoczony ze tak dlugo nie miala
miesiaczki.

Posesjusz
ICQ: 3385742

3. Data: 2004-08-03 11:08:31

Temat: Re: miesiączka
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania i Darek" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jak długo może się spóźniać okres?

Max - 9 miesięcy ;-)

4. Data: 2004-08-03 12:12:39

Od: "Ania i Darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Max - 9 miesięcy ;-)

to tyle i ja wiem, dziekuje wiec za wyczerpujaca odpowiedz :P

dzis sie przekonalam na wlasnej skorze ze ponad 10 dni, ale mysli to juz
mialam kosmate :)

solarium po zapaleniu pluc
interpretacja wyników badań laboratoryjnych
hydrocort & dex
test MCP , PRL
proteus w moczu