miesiączka

21. Data: 2003-03-19 22:48:29

Temat: Re: miesiączka
Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz, błona dziewicza nie musi być zupełna ... ;-)))

No i nie musi być prawdziwa - przecież ona i tak ma raka ;-)

22. Data: 2003-03-20 11:18:12

Temat: Odp: miesiączka
Od: "Maja M" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasadnicze.
> Jakoś nie wierzę, żeby osoba od 7 lat walcząca
> z chorobą nowotworową, po kilku operacjach itd.
> nagle dostrzegła problem w rutynowej wizycie u ginekologa.
> No i byłoby w sumie niemożliwe, żeby nigdy dotychczas
> nie była badana ginekologicznie (bez względu
> na rodzaj rzekomego nowotworu).
> Czyli kupy się te Twoje wynurzenia nie trzymają.

Nie rozumiem was... czy to naprawde ma znaczenie czy ma raka, czy nie...
Pyta sie o cos innego...wystarczy odpowiedziec jak sie wie i tyle, a nie
najezdzac na ludzi ktorzy moze naprawde maja ciezkie zycie...

Maja

23. Data: 2003-03-20 11:18:27

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pyta sie o cos innego...wystarczy odpowiedziec jak sie wie i tyle, a nie
> najezdzac na ludzi ktorzy moze naprawde maja ciezkie zycie...

Maja, tacy są ludzie, sama się juz od kilku lat męczę z chorobą i nie jest
lekko. Śmiać mi się troche chcę z pytania i odpowiedzi na nie...ja jestem
zdania, ze jak sie nie wie, to sie lepiej nie odzywac, no ale sa tacy, ze
skoro moga sobie pouzywac na innych to czemu nie, nie widze jakiegos
wiekszego zwiazku adresu z pytaniem, no ale cóż...dobra juz nic więcej nie
pisze na ten temat, bo jeszcze mi sie dostanie przy okazji :)

Swiatlo a kichanie :)
Dobry pediatra w Warszawie?
ANNUNCI AMATORIALI CON CELLULARE !!
migdałki