mieszanki do wypieku chleba we Wrocławiu - są!

1. Data: 2005-02-24 14:30:29

Temat: mieszanki do wypieku chleba we Wrocławiu - są!
Od: "Qq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze - hurtownia W and W na ul. RObotniczej 1A (teren kolejowy, gdzie
w niedziele są giełdy zwierza), na samym niemal końcu, niepozorna, sygnowana
dużym Tymbarkiem. Tam jest pięć rodz. mieszanek: pienińska, podhalańska (zw.
pszenne chleby), graham, litewski i pszenne bułki. Kupiłem 4 kilo grahama i
4 kilo literwskiego, zapłaciłem po 14,12 zł za paczkę (4 kilo w paczce). do
tego w każdym kilogramie są dwie paczuszki drożdży (są!), czyli - niemal
klasyczne miszungi, tyle że bez dopełniaczy, polepszaczy. W ofercie
internetowej - kilo mieszanki - 3zł + 8 zł za przesyłkę 4 kilo.
Co się wypiecze - powiadomię.

POza tym młyn, ten przed Koroną /tel. 325-10-56/ - razówki nie ma.
żytnia jest 720 i 500 - koszt: 0,58 zł/kg + 7% VAT - opak. 50 kilo
pszenna: nie wiem jaka, po 0,73 zł/kg + 7% VAT - też po 50 kilo w worku.

Ot, i tyle wiem.

Qq

1. Data: 2005-02-25 07:50:18

Temat: Re: mieszanki do wypieku chleba we Wrocławiu - są!
Od: "AKS" <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qq news:cvkobn$s8f$1@helios.nd.e-wro.pl napisał (-a):

> [...]
> żytnia jest 720 i 500 - koszt: 0,58 zł/kg + 7% VAT - opak. 50 kilo
> pszenna: nie wiem jaka, po 0,73 zł/kg + 7% VAT - też po 50 kilo w worku.

Super - mialam tam wlasnie dzis jechac zeby popytac
o te mieszanki, ale juz wszystko wiem ;-)

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-02-25 09:00:09

Od: "Qq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@b...zag.pl> napisał w wiadomości

> Super - mialam tam wlasnie dzis jechac zeby popytac
> o te mieszanki, ale juz wszystko wiem ;-)

> Pozdrowienia,
> AKS

MOżna koła pourywać na muldach i należy cierpliwie walić wzdłuż całego
kilkusetmetrowego budynku z masą hurtowni mnogich. A potem jest drugi
budynek, i od razu Tymbark (piszę śmiało, bo nie to reklamuję ;-)) )

Qq

1. Data: 2005-02-26 10:09:53

Od: "Qq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@b...zag.pl> napisał w wiadomości > Super - mialam tam
wlasnie dzis jechac zeby popytac
> o te mieszanki, ale juz wszystko wiem ;-)
>
> --
> Pozdrowienia,
> AKS

Graham wykonany dokładnie według przepisu z dodatkiem kartofelka opadł i był
glinisty. Drugi, z wodą nie 340 ml, a 300 ml i bez kartofelka - wyszedł
wspa-nia-le! Myślę, że jak się dodaje ziemniaka to trzeba jeszcze odrobinę
wody ująć i to spróbuję zrobić w kolejnym bochenku.

Qq

1. Data: 2005-02-28 14:47:58

Od: "AKS" <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qq news:cvphr1$6vj$1@helios.nd.e-wro.pl napisał (-a):

> [...]
> wyszedł wspa-nia-le! Myślę, że jak się dodaje ziemniaka to trzeba
> jeszcze odrobinę wody ująć i to spróbuję zrobić w kolejnym bochenku.

A godziny pracy tej hutrowni pamietasz moze..?
Nie moge znalezc telefonu do nich.

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-02-28 22:11:36

Od: "Qq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@b...zag.pl> napisał w wiadomości > A godziny pracy tej
hutrowni pamietasz moze..?
> Nie moge znalezc telefonu do nich.
>
> --
> Pozdrowienia,
> AKS

Niestety, nie zwrściłem uwagi, ja byłem ok. 14-15-ej. Nie wiem czy są w
książkach pod "W and W" /and zastąp ampersandem, nie wiem, gdzie go mam/,
czy Tymbark, bo nazwa T. dominuje, ale cała huirtownia taka niemal
utajniona, dla "swoich" albo nie mieli do czynienia z detalami...

Qq

1. Data: 2005-02-28 22:27:36

Od: "Atunia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qq <m...@g...pl> napisał(a):

> czy Tymbark, bo nazwa T. dominuje, ale cała huirtownia taka niemal
> utajniona, dla "swoich" albo nie mieli do czynienia z detalami...

Hm, ale nie robili problemów z zakupem? Nie chcieli regonu, nipu i
zaświadczenia o niekaralności? Bo w hurtowniach zoologicznych na przykład to
szary człowiek, nawet z regonem i nipem to nie zawsze ma prawo zrobić zakupy,
mafia jakaś :(

Atunia

1. Data: 2005-03-01 08:54:25

Od: "Qq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atunia " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaświadczenia o niekaralności? Bo w hurtowniach zoologicznych na przykład
> szary człowiek, nawet z regonem i nipem to nie zawsze ma prawo zrobić

NIe-nie-nie-nie! Zero problemów, poza znalezieniem hurtowni. Na prawo od
bramy "stróżowka" gdzie pan wypisuje jakąś "zajawkę" na towar, z tym do
kasy, po kasie do innego pana, do "wydawki" i tyle. MOże nawet niekoniecznie
po 4 kilo, ale tego nie sprawdzałem, bo kogo urządza jeżdżenie co i rusz po
kilogram mieszaniny? 4 minuty i po problemie. Tyle jechałem wdzłuż tego
cholernego tasiemca.
Chleby - lepsze niż z niemieckich miszungów, serio. Tylko mniej wody niż w
przepisie, ok. 310 ml.
Nie jestem udziałowcem, ani właścicielem linii produkcyjnej mieszanek

Qq.

1. Data: 2005-03-01 14:08:00

Od: "AKS" <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qq news:d01ahi$cil$1@helios.nd.e-wro.pl napisał (-a):

> [...]
> przepisie, ok. 310 ml.
> Nie jestem udziałowcem, ani właścicielem linii produkcyjnej mieszanek

Potwierdzam - zero problemow.
Nawet upust za ladny usmiech dostalam - kupilam po 13,60 ;)
Chlebek Pieninski upieklam i byl bardzo dobry - wg przepisu
z lyzeczka masla.
Chyba smaczniejsze niz te niemieckie faktycznie, tylko
Ciabaty mi brakuje ;(
A czynne do 18.00

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-03-01 20:30:20

Od: "Qq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qq news:d01ahi$cil$1@helios.nd.e-wro.pl napisał (-a):
> Nawet upust za ladny usmiech dostalam - kupilam po 13,60 ;)
> [...]

Prometeusze wszystkich krajów... zawsze cierpią piersi...

Qq

pytanie o laskę wanilii
glukoza w płynie
jak zrobic dobry placek z wisniami?