mieszanki.pl - probki do testowania

1. Data: 2005-03-07 13:41:23

Temat: mieszanki.pl - probki do testowania
Od: "mieszanki.pl" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo,
20 pierwszych osob, ktore przesla swoje dane na adres: s...@m...pl
otrzyma probki mieszanek dostepnych w naszym sklepie www.mieszanki.pl
Probki wyslemy dopiero w piatek, prosimy wiec o cierpliwosc.
W tytule listu prosimy wpisac slowo: probki

zapraszamy
www.mieszanki.pl

1. Data: 2005-03-07 14:15:21

Temat: Re: mieszanki.pl - probki do testowania
Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Probki wyslemy dopiero w piatek, prosimy wiec o cierpliwosc.
> W tytule listu prosimy wpisac slowo: probki

Wysłałem i zobaczymy może się załapię :-)))
Ciekawie będzie porównac Wasze wyroby z wyrobami ze strony
www.chlebpolski.pl bo tamte już wypróbowałem i bardzo sobie chwalę.

pozdrowionka znad morza
Sławek

"Drogi mej nie wytyczyły ni dźwięk werbla ni cytra
Idę póki sił starczy - idę po pół litra"

1. Data: 2005-03-07 15:13:40

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> nakibordził(a):

> Wysłałem i zobaczymy może się załapię :-)))

Ja się załapałem :o) I bardzo chętnie spróbuję upiec chlebek z mieszanki.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński ----> http://kamil.b7net.pl/
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

1. Data: 2005-03-07 15:17:41

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się załapałem :o) I bardzo chętnie spróbuję upiec chlebek z mieszanki.
>
> --
> Kamil 'Raczek' Raczyński ----> http://kamil.b7net.pl/
> Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

A skąd wiesz? Jest jakiś licznik :-)))
pozdrowionka
Sławek

1. Data: 2005-03-07 15:20:33

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> nakibordził(a):

> A skąd wiesz? Jest jakiś licznik :-)))

Nie wiem czy jest licznik, ale jest mail zwrotny z odpowiedzią :o)

PS
Sygnaturki - czyli tego co jest poniżej nie cytujemy w odpowiedzi.

1. Data: 2005-03-07 15:28:55

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sygnaturki - czyli tego co jest poniżej nie cytujemy w odpowiedzi.
> --

Też dostałem. I sorki wielkie ale to tak mi z rozpędu poszło :-)))
pozdrowionka znad morza
Sławek

konfitura melonowa i produkt uboczny
ciasta-rewelacja