mieszkanie do wynajecia

1. Data: 2005-01-04 11:18:32

Temat: mieszkanie do wynajecia
Od: "Macq" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

pilnie poszukuje 2-pokojowego mieszkania do wynajecia. Cena do 1000 zl
(razem z oplatami)

m.
---------
No, i am not lost. I find myself everytime

1. Data: 2005-01-04 11:22:37

Temat: Re: mieszkanie do wynajecia
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macq" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich
>
> pilnie poszukuje 2-pokojowego mieszkania do wynajecia. Cena do 1000 zl
> (razem z oplatami)

Grupy Ci sie czasem nie pomylily?
Poza tym czy moze byc to mieszkanie w Pcimiu Dolnym?
Ania

1. Data: 2005-01-04 11:24:16

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grupy Ci sie czasem nie pomylily?
> Poza tym czy moze byc to mieszkanie w Pcimiu Dolnym?

bez urazy, ale jak takie pytanie, bez miasta, to najpewniej chodzi o
W-we...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-01-04 11:26:58

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

heheh bo to pewnie chodzi o wynajęcie mieszkania z razem z jakimś dobrym
kucharzem w cenie ;-)))

Jini.

1. Data: 2005-01-04 11:33:00

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> bez urazy, ale jak takie pytanie, bez miasta, to najpewniej chodzi o
> W-we...

Domyslilam sie, ale mimo wszystko brzmi to lekcewazaco gdy ktos nie raczy
nawet napisac jakiego miasta dotyczy jego spam...
Ania

1. Data: 2005-01-04 11:37:20

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Domyslilam sie, ale mimo wszystko brzmi to lekcewazaco gdy ktos nie raczy
> nawet napisac jakiego miasta dotyczy jego spam...

wiem, i dokladnie tak samo to widzę a to moje 'bez urazy' to do
Warszawiaków, którzy wiedzą jak się zachowywac na grupach, bo przecież nie
wszyscy są zarozumiali.

pozdrawiam wszystkich
Basia

1. Data: 2005-01-04 12:56:56

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@o...pl> writes:

> wiem, i dokladnie tak samo to widzę a to moje 'bez urazy' to do
> Warszawiaków, którzy wiedzą jak się zachowywac na grupach, bo przecież nie
> wszyscy są zarozumiali.

A co tu maja do rzeczy warszawiacy???

Macq jest z Wrocławia.

MJ

1. Data: 2005-01-04 13:08:54

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> A co tu maja do rzeczy warszawiacy???
>
> Macq jest z Wrocławia.

A mieszkania szuka we Wroclawiu czy w Warszawie?
Bo jak dotad "default city" to Warszawa...
Ania

1. Data: 2005-01-04 13:12:07

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co tu maja do rzeczy warszawiacy???

to, ze jak np. padają pytania o to gdzie kupic jakis produkt i nie jest
podane w jakim mieście się go poszukuje, to w 9 przypadkach na 10 pytającemu
chodzi właśnie o W-we.

No, ale dyskusja kompletnie nie na temat, może lepiej na jakies karnawałowe
specjały się przerzucimy?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-01-04 13:37:40

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macq napisał(a):
> Witam wszystkich
>
> pilnie poszukuje 2-pokojowego mieszkania do wynajecia. Cena do 1000 zl
> (razem z oplatami)
===
Opłatów nie miałem w tym roku, z resztą nigdy o takich nie słyszałem.
Zostały mi tylko opłatki. Mogą być?

waldek
===

PRZEPIS NA PYSZNE I CHRUPIĄCE GOFRY ?????
pieczenie ryb w soli kamiennej
hmm... Ja w kwestii cebuli
[p] Obiecane kremowe ciasto budyniowe z jabłkami na zimno.
ryż