pieczenie ryb w soli kamiennej

1. Data: 2005-01-03 20:54:16

Temat: pieczenie ryb w soli kamiennej
Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zrobilem w w/w sposob suma, wyszedl calkiem dobrze.Ale chcialem zapytac o
inne ryby, czy ktos ma jakies doswiadczenie w tej kwestii? Jakie rybki sie
nadaja do tego najbardziej,jak przyrzadzac je najlepiej? Mojego sumowi
zdjalem wpierw skore, do srodka dalem mu swierzy rozmaryn i plasterki
cytryny.Czekam na pomysly, w czwartek musze cos zrobic w tej soli i naprawde
nie wiem jaka rybe wybrac,jak przyrzadzic.Wiem,ze nie moze byc zadna
mulista.
pozdrawiam
greg

1. Data: 2005-01-03 21:06:03

Temat: Re: pieczenie ryb w soli kamiennej
Od: "Czeslaw Klott" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cytryny.Czekam na pomysly, w czwartek musze cos zrobic w tej soli i naprawde
> nie wiem jaka rybe wybrac,jak przyrzadzic.Wiem,ze nie moze byc zadna

W ostatnia niedziele Okrasa produkowal sie z ryba w soli:

http://tvp.pl/1181,20041229145396.strona

Pzdr Czeslaw

1. Data: 2005-01-04 15:35:53

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem zaproponować solę ale już pomysł się pojawił. W takim razie polecam
mało znaną rybę - Panga. Można ja kupić w wersji mrożonej.Podobnie jak sola
ma chude białe mięso i jest pyszna w smaku. Ja to robię tak:
rozmrażam pangę, sól, pieprz, na patelnię wlewam wino białe pół wytrawne
czekam aż się zagotuje, wrzucam rybę, z 5 minut niech się pogotuje w tym
winie. Ryba gotowa. Do tego skropić cytryną i gotowe.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2005-01-04 15:48:43

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale gdzie dostac taka rybe?Jakos nie widzialem jej nigdzie w marketach?
pomysl brzmi smacznie i prosto - walory nie podwazalne :)
dzieki
greg

1. Data: 2005-01-04 16:00:18

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Auchan, Tesco, bez problemu powinieneś ją tam kupić.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2005-01-06 21:47:28

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak panga wyszla

hmm... Ja w kwestii cebuli
[p] Obiecane kremowe ciasto budyniowe z jabłkami na zimno.
ryż
co przygotowac z krokodyla i strusia??
WIELKA prośba o pomoc