co przygotowac z krokodyla i strusia??

1. Data: 2005-01-03 16:31:57

Temat: co przygotowac z krokodyla i strusia??
Od: "Jarek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

macie jakies pomysly sprawdzone przepisy, ew jakies dobre marynaty zeby
przyrzadzic cos z krokodyla i strusia ??

1. Data: 2005-01-03 16:45:22

Temat: Re: co przygotowac z krokodyla i strusia??
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@g...pl>
> czesc
>
> macie jakies pomysly sprawdzone przepisy, ew jakies dobre marynaty
zeby
> przyrzadzic cos z krokodyla i strusia ??

Ugotuj pióra strusie we łzach krokodyla.
Jak już będą miękkie daj znać a powiem co dalej robić.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-01-03 16:49:53

Od: "Jarek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety z krokodyla posiadam tylko filet a ze strusia steki,

1. Data: 2005-01-03 18:32:06

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> niestety z krokodyla posiadam tylko filet a ze strusia steki,

No i dokąd ten świat zmierza...
NMSP :/
Agata

1. Data: 2005-01-03 19:39:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:
> niestety z krokodyla posiadam tylko filet a ze strusia steki,

Szkoda, bo już chciałam napisać, żebyś do ZOO oddał (krokodyla i
strusia) ;-(

Ewa

1. Data: 2005-01-03 21:38:21

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 3 janvier 2005 ? 17:49:53, vous écriviez :

> niestety z krokodyla posiadam tylko filet a ze strusia steki,

Strus to drob a krokodyl gad (czyli bliski krewny). Z tego co widze na
obcojezycznych stronach to gotuje sie podobnie jak drob (czas
gotowania, sosy, przyprawy, itp).

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-01-04 00:01:35

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jan 2005 22:38:21 +0100, "Ewa (siostra Ani) N."
<n...@y...com> wrote:

> [...]
>

>Strus to drob a krokodyl gad (czyli bliski krewny). Z tego co widze na
>obcojezycznych stronach to gotuje sie podobnie jak drob (czas

No, strus konsystencja, barwa i smakiem to bardziej wolowine jak
kurczaka przypomina...

--
Darek

1. Data: 2005-01-04 00:15:12

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 4 janvier 2005 ? 01:01:35, vous écriviez :

A kaczka ci przypomina kurczaka ?

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-01-04 09:08:03

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z krokodyla mozna torebke albo buty sobie zrobic :-)

1. Data: 2005-01-04 09:11:09

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

plitkin wrote:
> Z krokodyla mozna torebke albo buty sobie zrobic :-)

Z filetu???
Ania

WIELKA prośba o pomoc
Pasta na chleb z czerwonej fasoli z czosnkiem?
noworoczny obiad
Makaron spagetti
[chwale bardzo] Sezamowiec wg Jini