mietowe papierosy a bezplodnosc

1. Data: 2001-02-20 13:35:32

Temat: mietowe papierosy a bezplodnosc
Od: "Wojtek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkalem sie juz kilkakrotnie ze zdaniem, ze palenie mietowych papierosow
moze powodowac bezplodnosc u mezczyzn. Nigdy nie traktowalem tego powaznie,
ale ostatnio znowu to slyszalem z ust kogos, kto troche sie na tym zna.
Moze wy bedziecie mogli wypowiedziec sie na ten temat. Spotkaliscie sie tez
z takim twierdzeniem?

Pozdrowienia.
Wojtek

2. Data: 2001-02-20 17:46:03

Temat: Re: mietowe papierosy a bezplodnosc
Od: "spacja" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:96ttbk$j3j$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ale ostatnio znowu to slyszalem z ust kogos, kto troche sie na tym zna.
> Moze wy bedziecie mogli wypowiedziec sie na ten temat. Spotkaliscie sie

tak, chociaz nie wiem czy to prawda........
pozdrawiam Spacja

3. Data: 2001-02-20 20:32:13

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powaznie,
> tez

Ja to slyszalem wiele razy. Slyszalem tez ze goldeny (albo Camele,
niepamietam tez powoduja). A prawda jest taka ze wszystki papierosy powoduja
zmniejszenie liczby produkowanych plemnikow, a tego czy jedne bardziej a
inne mniej to niewiem.

pozdroofka

Soczewki kontaktowe - pytanko
przegroda w nosie