migdałki

1. Data: 2000-11-28 00:21:41

Temat: migdałki
Od: "Marynia Łuszczyńska" <m...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów
Mam podobny problem co Mario z kilku postów wcześniej. Jednak chyba sie
zdecyduję na wycięcie migdałków, bo lekarz postraszył mnie, że za parę lat
nieustanne zapalenia gardła, katar, zatoki itp i t d, których przyczyną wg
niego są moje promieniujące i brzydkie migdałki, może spowodować zawal
serca, niewydolność nerek i t p.
Moze to i prawda. Mnie samej te migdałki przeszkadzają i niewątpliwie je
czuję.
Mam pytanie,czy ktos może mi przybliżyć szczegóły takiego zabiegu, czy jest
on bolesny? Ile trwa? Dlaczego trzeba leżeć w szpitalu/ No i jak sie żyje
bez migdałków, czy to nie wpływa na funcjonowanie organizmu/
Z góry dzięki za odpowiedź

--

Marynia Łuszczyńska

Ośrodek Szkoleń dla Nauczycieli MEJ http://www.mej.edu.pl/

2. Data: 2000-11-28 10:27:01

Temat: Re: migdałki
Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powodem stanów zapalnych migdałków może być obniżenie witalności inaczej
odporności immunologicznej. Przyczyny tego stanu leżą prawdopodobnie gdzie
indziej. Wycinając migdałki pozbawiasz się bariery chroniącej układ
oddechowy.
Przed zabiegiem usunięcia spróbuj wykonać badanie radiestezyjne, któro
powinno ustalić przyczynę osłabienia organizmu i ustalić właściwą terapię.
Wejdż na moją stronę www.retman.com.pl/sd/sd.htm
i poczytaj.MWS
Użytkownik Marynia Łuszczyńska <m...@m...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vutm5$3cb$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2000-11-29 00:03:36

Od: "AK" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radiestezja nie uchroni cie przed nawracajacymi inf. gardla, zatok, angina,
a jak bedziesz miec pecha zapaleniem wsierdzia i innymi powiklaniami
sercowymi jak np.skrzepliny na zastawkach od ktorych juz blisko do zatoru
np. tt. mozgowych itd.... Moze to najgorsze prproctwa ale czy warto
ryzykowac?
pozd. AK
Użytkownik MWS <r...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9001et$884$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2000-11-29 21:31:40

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sercowymi jak np.skrzepliny na zastawkach od ktorych juz blisko do zatoru
> np. tt. mozgowych itd.... Moze to najgorsze prproctwa ale czy warto
dostajesz prowizje od kazdych wycietych migdalkow >?

tarczyca
Wirus Zinga
Pytanie do krótkowidzów
rozstepy- blizny?