migrena +marnące nogi

1. Data: 2003-12-19 17:59:08

Temat: migrena +marnące nogi
Od: "jacc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponoc ma to związak z kurczliwoscia naczyc,wrazliwisc na okreslone
bodzce,pokarmy...
prosze o wszelki info, sprawa dotyczy mnie osobiście,szukam wiec zwiazkow
przyczynowo-skutkowych.
Jak sie wyleczyc z migreny?

pozdro
jac

2. Data: 2003-12-19 20:01:32

Temat: Re: migrena +marnšce nogi
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> ponoc ma to zwišzak z kurczliwoscia naczyc,wrazliwisc na okreslone
> bodzce,pokarmy...
> prosze o wszelki info, sprawa dotyczy mnie osobiœcie,szukam wiec zwiazkow
> przyczynowo-skutkowych.
> Jak sie wyleczyc z migreny?

Mnie na migrenę pomogła dieta optymalna. Od ponad pięciu lat migreny
juz nie mam.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.1998 r.]
http://tinylink.com/?h3torpHqTF

3. Data: 2003-12-19 20:10:05

Temat: Re: migrena +marnące nogi
Od: "jacc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie na migrenę pomogła dieta optymalna. Od ponad pięciu lat migreny
> juz nie mam.
>
> --
> nie wierze!!!
akurat po pokaramach polecanych u optymalnych mam ataki tj. m.in.
tłyste,smażone jadła...

jacc

4. Data: 2003-12-20 08:36:44

Temat: Odp: migrena +marnšce nogi
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacc <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brveca$67t$...@S...icm.edu.pl...
> [...]
> bodzce,pokarmy...
> prosze o wszelki info, sprawa dotyczy mnie osobiœcie,szukam wiec zwiazkow

Niedawno byl watek na temat migreny, w ktorym pytalam, jak sie migreny
pozbyc, ale dowiedzialam sie, ze niestety nie ma takiej mozliwosci.
Mozna co najwyzej zapobiegac atakom.
U mnie ataki powoduje np. czekolada, zolty ser, czerwone wino i nadmiar
orzechow. Tego wszystkiego zreszta nie jem w ogole od dobrych kilku lat i
faktycznie ataki mam duzo rzadziej.
A jak juz mam atak migreny, to biore Zomig. Pomaga o tyle, ze po kilku
godzinach jestem znowu na nogach. (znam tez osoby, ktore stosuja Imigran).
Tylko, zeby brac te leki trzeba miec zdrowy uklad krazenia - tak
przynajmniej slyszalam.
Ale najlepiej byloby wstukac na google haslo migrena i tam z pewnoscia
znajdziesz tez inne pokarmy, ktore powoduja migrene (tylko, ze u kazdego
moze byc inaczej).
Pozdrawiam.
B.

5. Data: 2003-12-20 08:49:34

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
wiadomości news:bs11h3$c5$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
> Ale najlepiej byloby wstukac na google haslo migrena i tam z pewnoscia
> znajdziesz tez inne pokarmy, ktore powoduja migrene (tylko, ze u kazdego

JEST! Ale przez tradycyjnych lekarzy jest lekceważona i wręcz torpedowana
(widocznie jej skuteczność bardzo im przeszkadza).
Tą metodą jest - dieta optymalna.
Szkoda, że każdy kto ma jakiś problem, wchodząc na tągrupę NIE CZYTA tego co
już jest napisane i oczekuje odpowiedzi na swoje pytania, na które już wiele
razy była odpowiedź. Wystarczy czytać archiwum.
http://groups.google.com/

6. Data: 2003-12-20 11:08:21

Od: "jacc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiele
> razy była odpowiedź. Wystarczy czytać archiwum.

a co nie można pogadać??? Jak kogos drażni, niech sie przełączy na inne
sprawy np. seriale o optymalnych...

jj

7. Data: 2003-12-20 16:45:08

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co nie można pogadać??? Jak kogos drażni, niech sie przełączy na inne
> sprawy np. seriale o optymalnych...

a chcesz gadać czy dowiedzieć się czegoś ??

Slawek

8. Data: 2003-12-20 18:57:38

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ można gadać sobie do woli... Basia napisała:

"Niedawno byl watek na temat migreny, w ktorym pytalam, jak sie migreny
pozbyc, ale dowiedzialam sie, ze niestety nie ma takiej mozliwosci.
Mozna co najwyzej zapobiegac atakom."

Ja jedynie jej wyjaśniłam, że tak nie jest. I to wszystko.
Gadaj sobie dalej. Z pewnością Ci nie będę przeszkadzać.
A co do Twojego wniosku, że tłuste, smażone jadła wywołują u Ciebie
migrenę, to niestety błędne skojarzenie. Ale oczywiście to Twoja sprawa.
Już nie przeszkadzam.

Krystyna

9. Data: 2003-12-20 19:13:15

Od: "jacc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprawy np. seriale o optymalnych...

a chcesz gadać czy dowiedzieć się czegoś ??

a czy jedno wyklucza drugie???

jacc

10. Data: 2003-12-20 19:14:00

Od: "jacc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

."

> [...]
> A co do Twojego wniosku, że tłuste, smażone jadła wywołują u Ciebie
> migrenę, to niestety błędne skojarzenie. Ale oczywiście to Twoja sprawa.

OK
jac

Co wyczuwam
Zaczerwienienia na penisie