migrena +marnące nogi

11. Data: 2003-12-20 19:36:05

Temat: Re: migrena +marnšce nogi
Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bs270b$10i$1@SunSITE.icm.edu.pl...

> a czy jedno wyklucza drugie???

nie,ale pikantne komentarze mogą zniechęcić chcących odpowiedzieć

Slawek

12. Data: 2003-12-21 01:42:18

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bs12eu$d89$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
> wiadomości news:bs11h3$c5$1@topaz.icpnet.pl...
> zwiazkow

Imigran).

> JEST! Ale przez tradycyjnych lekarzy jest lekceważona i wręcz torpedowana
> (widocznie jej skuteczność bardzo im przeszkadza).
> Tą metodą jest - dieta optymalna.
> Szkoda, że każdy kto ma jakiś problem, wchodząc na tągrupę NIE CZYTA tego
co
> już jest napisane i oczekuje odpowiedzi na swoje pytania, na które już
wiele
> razy była odpowiedź. Wystarczy czytać archiwum.
> http://groups.google.com/

Rany boskie; ile razy w kolko mozna pisac o jednym i tym samym!!!!
czy jest cos na co dieta optymalna _nie pomaga_?
Jacy ci lekarze wstretni, pewnie postanowili sie zmowic i robic optymalnym n
a zlosc...

Anka

13. Data: 2003-12-21 08:14:49

Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bodzce,pokarmy...
> prosze o wszelki info, sprawa dotyczy mnie osobiœcie,szukam wiec zwiazkow

Podobno na migrene pomagają krople z dziurawca stosowane przez dłuższy okres
czasu. Nie wolno się opalać w czasie leczenia.
J.K.

14. Data: 2003-12-21 09:05:49

Temat: Re: migrena +marnące nogi
Od: "jacc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy jest cos na co dieta optymalna _nie pomaga_?
> Jacy ci lekarze wstretni, pewnie postanowili sie zmowic i robic optymalnym

popieram Cie!!!

co człek nie zagadnie na tej grupie,zaraz atak..

jacc

15. Data: 2003-12-21 09:06:58

Od: "jacc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno na migrene pomagają krople z dziurawca stosowane przez dłuższy
okres
> czasu. Nie wolno się opalać w czasie leczenia.
> J.K.

dzieki, czytalem i stosowałem..może wrocę....
jacc

16. Data: 2003-12-21 10:38:58

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bs12eu$d89$1@news.onet.pl...

> Rany boskie; ile razy w kolko mozna pisac o jednym i tym samym!!!!

A kto Cię zmusza do czytania MOICH postów? I to w kółko????
Zablokuj mnie i nie będę Cię denerwować.

Do Ciebie przecież nie pisałam, to TY zaczynasz dyskusje ze mną (albo o
DO) - nie ja, posługując się przy tym niewybrednymi określeniami pod moim
adresem.

> czy jest cos na co dieta optymalna _nie pomaga_?

Ważne, że pomaga na to, na co nie pomagają Twoje farmaceutyki. A to już
bardzo dużo, zwłaszcza dla tych, którzy nie mają pieniędzy na realizację
recept.

> Jacy ci lekarze wstretni, pewnie postanowili sie zmowic i robic optymalnym
> a zlosc...

Można Twoją złośliwość odwrócić: Jacy ci optymalni wstrętni, pewnie
postanowili się zmówić z pacjentami i robić lekarzom i aptekarzom na
złość...

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.1998 r.]

Złość to tylko rodzaj bezsilności.

17. Data: 2003-12-21 14:02:42

Temat: Odp: migrena +marnšce nogi
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bodzce,pokarmy...
> prosze o wszelki info, sprawa dotyczy mnie osobiœcie,szukam wiec zwiazkow

Zacytuje Ci to, co dostalam w odpowiedzi. Dodam tylko, ze kiedys juz
slyszalam podobne opinie od lekarzy, ale ciagle mialam nadzieje, ze jakos
sie uda wyleczyc.
A w diete optymalna nie wierze, bo znam takich, dla ktorych zle sie to
skonczylo.
Zatem cytuje:

"Na obecnym etapie nie ma możliwości wyleczenia migreny.
Natomiast znanym zjawiskiem jest fakt, że z wiekiem napady migrenowe
stają się z reguły coraz rzadsze, a czasem nawet ustępują... Wiem, że to
żadne pocieszenie, ale w sumie zawsze coś...

Natomiast jeśli napady masz często (więcej niż 2 w miesiącu), to może
warto by było zastanowić się nad profilaktyką napadów... Porozmawiaj z
neurologiem, który Cię prowadzi...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl) "

18. Data: 2003-12-22 08:24:05

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> akurat po pokaramach polecanych u optymalnych mam ataki tj. m.in.
> tłyste,smażone jadła...
Zgodnie z ideą DO nie jest to możliwe, więc nie istniejesz ;-)

Osobiście, mojej żonie najdroższej aplikuję od czasu do czasu Imigran, jest
faktycznie b. skuteczny ale ma spore wady 1) drogi jak usta Stalina 2)
nieprzyjemne sensacje po użyciu.

--
Krzysiek, EBP
Każdy trudny problem ma proste błędne rozwiązanie

19. Data: 2003-12-22 10:07:44

Od: "jacc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> Krzysiek, EBP
> Każdy trudny problem ma proste błędne rozwiązanie

Imigran z czasem skutkuje coraz mniej,jest jeszcze Maxalt i Zomig...o wiele
skuteczniejsze.warto sprobowac,cenowo podobnie!!!

Jacek

20. Data: 2003-12-22 11:05:49

Od: "Agassa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie może nie związane z tematem -a ile Pani waży ?
Byłam migreniczką przez 15 lat,z ostrymi atakami migreny z aurą
,zaburzeniami mowy,czucia ,wzroku -cały dzień czułam się jak kaleka,nic nie
widziałam ,nie potrafiłam nic powiedzieć i ten potworny ból i mdłości,który
w ostrym stanie trwał 24 h,potem puklsowanie ze 2 dni.Na szcęscie ataki nie
były zbyt częste,zazwyczaj wywoływał je upał,stres , zbyt długi sen. Związku
z pokarmami żadnego nie zauważyłam.Jest to typowa genetyczna migrena bo
ojciec i siostra również ją mają ,tylko ,że ja przechodziłam ją
najgorzej.Ratowałam sie tak : gdy dostrzegłam,poczułam aurę /takie latające
punkciki przed oczami/i zawężenie pola widzenia,patrzyłam np na tekst i
całego go nie dostrzegałam ,brałam dawkę uderzeniową ze 2,3 tabletki
saridonu,nawet aspiryny-byle cos rozkurczowego i jeśli w miare wczesniej je
zażyłam,aura odchodziła i migreny nie było,jeśli się spóźniłam choć 10
m-koniec -2,3 dni wycięte z życiorysu.Obecnie po urodzeniu 2 dziecka od 4
lat migreny nie ma ,po prostu zniknęła,nie wiem czym to jest spowodowane ale
nie ma,po 1 dziecku trochę zmalała a po drugim zniknęła ,może chodzi o
jakieś sprawy hormonalne tak w przypadku kobiet jak i mężczyzn .
Ogólnie tłuste potrawy wywołują u mnie mdłości i przypominaja mi się ataki
migreny........beeee

Są rózne rodzej migreny,pokarmowe,bodźcowe i inne .Ja miałam bodźcową -jak
pisałam wyżej a wzmagało ja jeszcze światło.Także radzę najpierw
przeanalizować co może wywoływać te ataki ,a potem nauczyc się kontrolować
poczatki napadu i zażyć jakieś tabletki,u mnie to gwarantowało powodzenia a
zaznaczam ,że migrenę miałam paskudną ;)

pozdr.Aga

Co wyczuwam
Zaczerwienienia na penisie
Pytanie o penisa