mikrodermabrazja w Warszawie gdzie?

1. Data: 2004-05-30 18:29:28

Temat: mikrodermabrazja w Warszawie gdzie?
Od: "wandia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, szukałam w archiwum i w guglach, ale nic konkretnego nie znalazłam,
zatem prosze Was o rade- gdzie w stolicy dobrze robia tym "odkurzaczem" i
ile taka przyjemnosc kosztuje ( bo znalazlam takie za 300zl i ktos gdzies na
grupie pisal że robił sobie za50zl) i jak myslicie, najpierw usunac
naczynka, a potem mikrodermabrazja czy na odwrót?

pozdrawiam -Wandia

a na celulitis to nalepszy na świecie jest rower- godzina dziennie i uda sa
miodzio :)

1. Data: 2004-05-31 08:14:28

Temat: Re: mikrodermabrazja w Warszawie gdzie?
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wandia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> ( bo znalazlam takie za 300zl i ktos gdzies na
> grupie pisal że robił sobie za50zl)

Chyba 250 zł? A i to tanio. :-/

Sowa

1. Data: 2004-05-31 08:23:45

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisała:

> Chyba 250 zł? A i to tanio. :-/

Właśnie. Na pewno nie za 50. (za tyle to bym się bała...). Szukałam kiedyś i
znalazłam za 250 zł
(http://www.medserwis.pl/prezentacje/prezentacja.asp
?id=90699) - wysłałam
im maila i bardzo szybko, miło i profesjonalnie odpowiedzieli. Pod tym
względem zasłużyli sobie u mnie na plusa i jakby co, to sama idę do nich.
Niemniej mam nadzieję, że Wandia zda jakąś relację z zabiegu wcześniej...

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-05-31 12:12:21

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niemniej mam nadzieję, że Wandia zda jakąś relację z zabiegu wcześniej...

Witam
Ja polecam zapoznanie sie z artykulami dt. zabiegów złuszczania na tej
stronce są tam też podane przybliżone ceny wszystkiego.

Aga

1. Data: 2004-05-31 12:17:03

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystkiego.http://www.wizaz.pl/maga_myszka_3.php

1. Data: 2004-05-31 15:23:21

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to za zabieg? może usunąc wągry i rozszerzone pory?

1. Data: 2004-05-31 16:11:30

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisała:
> Ja polecam zapoznanie sie z artykulami dt. zabiegów złuszczania na tej
> stronce są tam też podane przybliżone ceny
> wszystkiego.http://www.wizaz.pl/maga_myszka_3.php

Ale mikrodermabrazja to chyba co innego, niż Easy Peel??

1. Data: 2004-06-01 11:35:34

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> a co to za zabieg? może usunąc wągry i rozszerzone pory?

Jest swietny na wagry i rozszerzone pory. Jednorazowo - oczyszczenie twarzy,
kilka zabiegow - widoczne zmniejszenie zmarszczek mimicznych, wszelkich
blizn (takze potradzikowych) i przebarwien. Dobry pomysl bo nie trzeba sie
przez tydzien albo dluzej kurowac, jak przy glebokich peelingach, a efekty
sa.
Robia go m.in. w salonie Sharley przy rondzie Babka (Radoslawa) - b. znany,
duzo znanych osobistosci tam bywa, wiec powinni dbac o poziom uslug. A ceny
podobne jak w innych miejscach: 200-300zl.

Odżywka koloryzująca
PORY!!
fryzjer - jak to się stało?
Cernor - poradzcie