sauna na wakacjach

1. Data: 2004-05-30 15:29:39

Temat: sauna na wakacjach
Od: "www.kwaterunek.pl" <M...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

w nowym motelu w miedzyzdrojach zapraszam do korzystania z sauny...

Tuz przy pieknym lesie znajdziecie Panstwo wspaniale Apartamenty w cenie
zwyklych kwater prywatnych. Nowowybudowany motel szwecka metoda, caly z
drewna i naturalnych produktów. 21 pokóji, kazdy pokój z wlasnym wejsciem.
Polozone ok. 500 m od morza, przy ul. Uslugowej, obok ul. Polnej, tuz za
polem namiotowym.
Apartament ok. 15 m kw. W kazdym wlasny prysznic i WC z umywalka. TV
kablowa, czajnik. Wyposazone w lózko, sofe, stól, pólki itd.
Lózko zawsze 2-osobowe z szwecka koldra letnia, poduszka dunska z gesiego
pierza.
Wszystko nowe, i ogromnie przyjemne. Mozliwosc korzystania z sauny lub
solarium, jesli pogoda zawiedzie.
Samochód zostawicie nieodplatnie na strzezonym parkingu. Bedziecie
zadowoleni.

wiecej info na www.kwaterunek.pl

1. Data: 2004-05-30 15:41:00

Temat: Re: sauna na wakacjach
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.kwaterunek.pl napisał/a w news:c9cuqq$iis$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Nowowybudowany motel szwecka
> 21 pokóji

a) szwedzką
b) pokoi
c) spam

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-30 16:02:07

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> a) szwedzką

Co Ty tam wiesz. U nich obsługa mówi po szwecku, to musi się znają na
rzeczy. Nie to co my, dziouchy nieumne. ;]
Poszło do arbuza, ale wątpię, żeby tepsa zareagowała. Taka ich mać.

MSPANC,
Karola

1. Data: 2004-05-31 08:17:16

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "www.kwaterunek.pl" <M...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> drewna i naturalnych produktów. 21 pokóji, kazdy pokój z wlasnym wejsciem.
( cich resztę polskawych tekstów)

Polska języka trudna jest. :-)

Sowa - co na pewno tam nie pojedzie, bo nie lubi jak jej obsługa bełkota po
polskawemu.

1. Data: 2004-05-31 15:47:19

Od: "Kruszyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> a) szwedzką
> b) pokoi
> c) spam

Moje zboczenie każe mi powiedzieć, że jest możliwa alternatywa
pokoi/pokojów. W "tramwajach" to nie działa :)

Krusz.

1. Data: 2004-05-31 16:30:11

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał/a w
t003.jasien.net:

> Poszło do arbuza, ale wątpię, żeby tepsa zareagowała. Taka ich mać.

Przyślą Ci automatycznego maila z numerkiem sprawy i zapewnieniem, że
się nią zajmą. Rzadko, ale jednak zdarza im się słowa dotrzmać.

mips

1. Data: 2004-05-31 16:30:39

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał/a w
t003.jasien.net:

> Poszło do arbuza, ale wątpię, żeby tepsa zareagowała. Taka ich mać.

Przyślą Ci automatycznego maila z numerkiem sprawy i zapewnieniem, że
się nią zajmą. Rzadko, ale jednak zdarza im się słowa dotrzymać.

mips

--
> [...]
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

Prośba o pomoc w identyfikacji urządzenia
Henna Treatment Wax
rozjasniacz do wlosow
Opalanie twarzy
rozjasnienie włosów