rozjasniacz do wlosow

1. Data: 2004-05-29 13:06:29

Temat: rozjasniacz do wlosow
Od: "karolina" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poradzcie mi prosze jakiego rozjasniacza mam uzyc jezeli chce na naturalnie
ciemnych wlosach zrobic sobie czerwone pasemka

--
karolina

1. Data: 2004-05-29 16:14:45

Temat: Re: rozjasniacz do wlosow
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "karolina" <k...@g...pl>

>poradzcie mi prosze jakiego rozjasniacza mam uzyc jezeli chce na naturalnie
>ciemnych wlosach zrobic sobie czerwone pasemka

możesz nie używać żadnego, tylko zrobić sobie pasemka farbą magma
Welli. no, to w salonie - ale ja bym samodzielnie takich sztuk na
głowie nie robiła.

an//

Opalanie twarzy
rozjasnienie włosów
Prosba do grupowiczek z duzym biustem
jak zmniejszyc reaktywnosc skory twarzy?!
jak to było z tą pokrzywą?